AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Leser jeg for mye inn i dette? En jeg har datet i to mnd har satt et hjerte ved et bilde av meg på Facebook. Er ikke det litt «offisielt»? Ja, jeg overtenker, men vi har ikke hatt «kjæreste-praten» ennå. Vi er begge i 30- årene. Anonymkode: b4e43...ee2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Offisielt? Det er vel nokså normalt at man setter hjerter og gir små kommentarer på fb når man er interessert i den man dater. Anonymkode: 93e02...040 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Mener man bør avtale før man gjør noe slikt offentlig, uansett hvor lenge man har datet. Anonymkode: 95d0d...efc
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Jeg vet ikke hvor mange som går inn og sjekker hvem som har satt hjerter ved bilder, men i utgangspunktet kan jo ganske mange se det! Jeg er litt eldre enn han og har et barn på FB for eksempel. Gjør ikke meg noe, for jeg har fortalt henne at jeg dater noen (det er bare henne og meg, så litt vanskelig å holde det skjult når vi melder mange ganger om dagen). Men også hans venner og familie (og eksen han har barn med) kan se dette. Anonymkode: b4e43...ee2
Snok1 Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leser jeg for mye inn i dette? En jeg har datet i to mnd har satt et hjerte ved et bilde av meg på Facebook. Er ikke det litt «offisielt»? Ja, jeg overtenker, men vi har ikke hatt «kjæreste-praten» ennå. Vi er begge i 30- årene. Anonymkode: b4e43...ee2 Jeg setter hjerte når kameraten min poster en målgivende pasning fra Kevin de Bruyne. Du overtenker. 7 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 Jeg tror også du overtenker. Menn jeg så vidt har møtt setter hjerte på profilbildet mitt. Men det er jo et skritt i riktig retning iallefall! Anonymkode: a9efe...354 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 Du overtenker veldig. Husk også på at at mange menn vet at kvinner har lett for å bli mo i knærne av slike småting... Har du noen andre ting som kan peke mot at du bør være usikker på om han ønsker noe seriøst siden du leser så mye inn i noe så lite? Anonymkode: 0b032...712 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #10 Skrevet 9. august 2022 Hjerte er den nye like, så ville ikke lagt noe særlig i det nei. Anonymkode: 33a24...e2f 1
Taluno Skrevet 9. august 2022 #11 Skrevet 9. august 2022 Det er da helt normalt å sette hjerter på andres bilder, uavhengig om man dater eller bare er venner. Det er da absolutt ingenting offisielt med det, utenom at dere kjenner hverandre, noe jeg regner med vennelisten viser uansett. Offisielt er det når dere legger ut kjærestebilder sammen på FB eller setter dere i ett forhold der. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #12 Skrevet 9. august 2022 Det er kleint, ja Anonymkode: 85cfb...b09
Gjest fransine Skrevet 9. august 2022 #13 Skrevet 9. august 2022 Hmmm - jeg slenger fra meg hjerter både her og der ved bilder og innlegg fra begge kjønn på facebook. Hvis alle er som deg så håper jeg ikke at mine hjerter har skapt sjalusi drama problemer for de menn som er i forhold 😄😘
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #14 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Leser jeg for mye inn i dette? En jeg har datet i to mnd har satt et hjerte ved et bilde av meg på Facebook. Er ikke det litt «offisielt»? Ja, jeg overtenker, men vi har ikke hatt «kjæreste-praten» ennå. Vi er begge i 30- årene. Anonymkode: b4e43...ee2 Hjerter har jeg og fått fra mannfolk jeg vet 1000% garantert bare syns jeg er en hyggelig sjel og ikke noe mer. Anonymkode: f8f86...ae3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #15 Skrevet 9. august 2022 Hører bryllupsklokkene ringe helt hit ❤️ Anonymkode: baec1...372
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #16 Skrevet 9. august 2022 Mange som bruker mye hjerter, jeg har også hjerter fra menn på noen av mine bilder, uten at vi dater engang. Anonymkode: 7aa4d...64f
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #17 Skrevet 10. august 2022 Nå lurer jeg på om jeg bør bli mer forsiktig med å bruke hjerter... Venninner, kolleger, søsken, slekt osv. kan oppleve å få hjerter fra meg i enkelte situasjoner. Har ikke planer om å gifte meg med noen av dem De to siste som satte hjerte til meg, de er jeg tante til Anonymkode: cdc70...1d5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #19 Skrevet 10. august 2022 Jeg skal gå mot strømmen jeg! Jeg tror han liker deg godt. Hadde han ikke gjort det, hadde han bare gitt deg en vanlig tommel opp, eller latt være å like. Anonymkode: 84b74...124
Solnexy Skrevet 10. august 2022 #20 Skrevet 10. august 2022 Tror du overtenker litt men ta det absolutt som et kompliment, noe er på gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå