Gå til innhold

Tilsynslatende seriøse menn sender nudes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Matchet med flere i det siste, å både profil og mannen i seg selv har virket seriøs. Dem har sakt at dem var ute etter noe seriøst, og jeg har ikke ledet praten inn på noen seksuelle temaer. 

Hadde avtalt med en idag og møtes på fredag, men idag fikk jeg ett "delvis" dickpic på snap, med spørsmål om jeg likte det.  Hva gjør dere i sånne settinger? Sletter å avlyser møte? 

Anonymkode: f3cbd...e9a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Sletter og avlyser. 

Anonymkode: 55c19...1c4

• Liker 18
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva gjør dere i sånne settinger? Sletter å avlyser møte? 

Jeg er mann (og har aldri sendt slike bilder), og forstår veldig godt at kvinner sletter og blokkerer. Det er dessverre mange menn som ikke forstår at menn og kvinner ikke har lik seksualitet. Omvendt også, naturligvis, men det er sjeldent kvinner gjør noe seksuelt mot menn som menn misliker. Litt fordi at vi er så ulike seksuelt. 😆

Anonymkode: 888b8...3ab

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg ikke eksplisitt har bedt om å få se kjønnsorganet hans, så skriver jeg to ord om at slikt misliker jeg sterkt, ikke kontakt meg igjen, så blokkerer jeg og regner med han skjønner at vi ikke lenger har en date. 

Anonymkode: 15bbe...e3c

• Liker 13
Gjest fransine
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er mann (og har aldri sendt slike bilder), og forstår veldig godt at kvinner sletter og blokkerer. Det er dessverre mange menn som ikke forstår at menn og kvinner ikke har lik seksualitet. Omvendt også, naturligvis, men det er sjeldent kvinner gjør noe seksuelt mot menn som menn misliker. Litt fordi at vi er så ulike seksuelt. 😆

Anonymkode: 888b8...3ab

Har prøvd å forklare dette til menn, at vi ikke er så opptatt av utstyret deres, og hvertfall ikke liker å få det tilsendt. Det vitner kun om egen usikkerhet. Egentlig bare trist... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Matchet med flere i det siste, å både profil og mannen i seg selv har virket seriøs. Dem har sakt at dem var ute etter noe seriøst, og jeg har ikke ledet praten inn på noen seksuelle temaer. 

Hadde avtalt med en idag og møtes på fredag, men idag fikk jeg ett "delvis" dickpic på snap, med spørsmål om jeg likte det.  Hva gjør dere i sånne settinger? Sletter å avlyser møte? 

Sletter og avlyser hvis du er ute etter en seriøs mann. 

Går vel knapt an å få USERIØS mer i klartekst enn en kar som sender dickpick før han i det hele tatt har truffet dama 😂

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Gir klar beskjed om at det overhodet ikke er greit å sende slike blider før man har blitt kjent, og så blir de blokkert ja.

Anonymkode: 14fbf...512

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd. Bare fått dickpics fra menn jeg dater og har sex med, og da vil jeg jo ha det.

Anonymkode: b1896...76a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke match med eller snakk med menn som det er åpenbart er mer attraktiv enn deg. Da er dette behandlingen du får. Ingen av disse ønsker noe annet av deg en kjapp sex. 

Kan også være at dere begge er 2’ere, og da er det mye mentalt degenererte folk i det sjiktet. 

Anonymkode: a6fd9...a76

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke match med eller snakk med menn som det er åpenbart er mer attraktiv enn deg. Da er dette behandlingen du får. Ingen av disse ønsker noe annet av deg en kjapp sex. 

Kan også være at dere begge er 2’ere, og da er det mye mentalt degenererte folk i det sjiktet. 

Attraktive menn er jo litt over det nivået da, hehe. Det er ‘løkene’ under snittet som sender slike pics. 

Anonymkode: f6080...d06

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes dette argumentet er så merkelig. 

Man kan matche med hvem man vil, det vil ikke si det blir en match - kontakt eller date. 

Om man som attraktiv mann har et hav med kandidater, matcher de så klart med noen på sitt eget nivå eller over - på lik linje som attraktive kvinner gjør (eller folk generelt). Når man har såpass mange likes eller match så velger man ikke noen man ikke er interessert/tiltrukket av. 

Det finnes ingen logikk i at mennesker som åpenbart er mer attraktive "bruker" eller "trakasserer" andre mennesker under sitt "nivå". 

Mennesker er enkle. Liker vi noen så tar vi kontakt. Slutt å skape usikkerhet rundt andres attraktivitet. Høres mer ut som du er bitter fordi de flotteste kvinnene/mannfolka ikke velger deg. Hadde argumentet ditt gitt mening så hadde du blitt nedrent av de aller flotteste. 

Anonymkode: 71b88...96c

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om man som attraktiv mann har et hav med kandidater, matcher de så klart med noen på sitt eget nivå eller over - på lik linje som attraktive kvinner gjør (eller folk generelt). Når man har såpass mange likes eller match så velger man ikke noen man ikke er interessert/tiltrukket av. 

Nettopp. Den gamle påstanden her om at 10% av mennene ligger med 100% av kvinnene,  bare fordi de kan,  er så hinsides bak mål. En attraktiv mann blir ikke automatisk redusert til en pikk, med mål om full dekning. 

Anonymkode: cbbf5...c30

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde svart "noe så ufyselig... sorry, not so sorry, jeg gidder ikke møtes, jeg vil ha noen som er voksen nok til å skjønne at det er helt uakseptabelt å sende slike bilder uoppfordret." 
Hadde det vært ett faktisk dickpick så ville jeg svart "jeg har ikke tid til å møtes likevell, jeg skal bruke kvelden på å fundere om jeg skal anmelde noen som driver med blotting å sender uoppfordret dickpicks" 

Anonymkode: 486ef...978

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Avlyser og blokkerer. Å sende dicpics er så lavmål. Med mindre mottager har sagt det er greit. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 1.35):

Ikke ha sex med noen før du er gift,  slipper du slik dritt.

Anonymkode: 19f18...8b5

Skrevet
On 8/9/2022 at 1:56 AM, fransine said:

Har prøvd å forklare dette til menn, at vi ikke er så opptatt av utstyret deres, og hvertfall ikke liker å få det tilsendt. Det vitner kun om egen usikkerhet. Egentlig bare trist... 

Nei, det handler ikke om usikkerhet.  Posten du siterte forklarte hvorfor: det er menn som ikke forstår at mannlig og kvinnelig seksualitet ofte er forskjellige. For menn er det viktig å legge lokk på denne for ikke å skremme bort kvinnen.

Anonymkode: b9fd4...361

Skrevet

Dickpics
Det er som å sitte og glede seg til juleaften og endelig kunne åpne den pakken man har vært så nysgjerrig på.
Men plutselig får man julegaven slengt hardt rett i trynet, uten forvarsel, lenge før jul, og jeg har ikke fått lov til å pakke den opp selv en gang.

Anonymkode: 7d31a...ea9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke ha sex med noen før du er gift,  slipper du slik dritt.

Anonymkode: 19f18...8b5

Det du sier er at om man som kvinne avstår fra utenomekteskapelig sex, så mottar man ikke uønskede dickpics?

Jaja, kvinner. Dere har visst skyld i dette selv. News to me though.

• Nyttig 1
Skrevet

Hva gjør dere i sånne settinger? Sletter å avlyser møte? 

Eneste riktige å gjøre ja 💃🏼

Anonymkode: 4de6a...af5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Selvfølgelig. Gutta som sender dicpics uoppfordret er ikke noe å samle på. De har ikke skjønt noe som helst om kvinner. De vet ingenting. Best å bli kvitt dem fortest mulig. 

Anonymkode: 28cc9...19c

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...