Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møter angående egen fremdrift?

Anonymkode: e40b8...804

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det ikke er noe særlig du skal forberede, så er vel minimum 30 min godt nok

Anonymkode: 5a83e...72e

AnonymBruker
Skrevet

Det tar man på sparket om det ikke er noe å forberede 😉

Anonymkode: 646ba...396

Skrevet

Alt fra det ledige hullet i kalenderen tre uker frem i tid til å bli prikket på skulderen og spurt om man kan bli med å diskutere noe. Spørs helt på hva temaet er og om det trengs forarbeid. Må det gjøres forarbeid så booker jeg et møte med meg selv i kalenderen så jeg vet jeg får laget underlaget

AnonymBruker
Skrevet

Dette er det ingen regel på, kun personlige preferanser. Det er helt normalt at sånne møter tas dønn på sparket, som i "du, har du et ledig øyeblikk nå, så kan vi gå inn på et stillerom". Dessverre, jeg hater dypt og inderlig spontanmøter... 

Anonymkode: 636e9...407

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes ikke noe om slike "spontantmøter". Ikke det at jeg ikke kan gjøre det i blant, men det tar ofte mye tid fra det man jobber med der og da, og ofte tar "bare 10 min" lenger tid. Man har heller ikke fått samlet hodet og evt. laget noen notater slik at man kan være så konkret som mulig og dermed spare tid, slik at man også får mer ut av møtet. Alt for mange møter som bare blir supperåd uten noe konkret output, og det er bortkastet tid. Nei, en dag eller to før eller mer ser jeg på som godt kutyme på en seriøs arbeidsplass. 

Anonymkode: cb941...653

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg syntes ikke noe om slike "spontantmøter". Ikke det at jeg ikke kan gjøre det i blant, men det tar ofte mye tid fra det man jobber med der og da, og ofte tar "bare 10 min" lenger tid. Man har heller ikke fått samlet hodet og evt. laget noen notater slik at man kan være så konkret som mulig og dermed spare tid, slik at man også får mer ut av møtet. Alt for mange møter som bare blir supperåd uten noe konkret output, og det er bortkastet tid. Nei, en dag eller to før eller mer ser jeg på som godt kutyme på en seriøs arbeidsplass. 

Anonymkode: cb941...653

Det er det som er ønskelig, ja, men dessverre ikke det som er realiteten. Veldig mange sjefer anser seg som veldig opptatte, og bruker da "hull" i den travle møteplanen sin til å ta spontanmøter for å få unna ting. 

Anonymkode: 636e9...407

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...