AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #41 Del Skrevet 8. august 2022 rebella81 skrev (1 time siden): Helt klart De dødes tjern. 😬 Altså, den originale. Så den en sensommerkveld da jeg var ca 13 år, vi var på ei hytte som lå ved vannkanten. Det var skumring ute. Skulle etterpå gå og legge meg i et anneks med broren min. Tror jeg sov ca null den natta, syns hun Henny Moan føk omkring med den lange hvite kjolen hele tida. Ikke nødvendigvis skrekk dette, men beint fram uhygge, og det synes jeg er mye mer skremmende... Meg også! Mine storesøsken skulle sitte barnevakt og lot meg se den da jeg var bare 10 år. Sliter enda med hytteturer for å si det slik….. Anonymkode: 74ee8...784 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #42 Del Skrevet 8. august 2022 Heksene av Roald Dahl. Grøsser fremdeles av heksa som drar av seg ansiktet sammen med alle de andre heksene i rommet 🤮 Anonymkode: 029e3...fcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #43 Del Skrevet 8. august 2022 X files 😅 Anonymkode: 4f9fb...7cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #44 Del Skrevet 8. august 2022 Startet å se når jeg var fem siden jeg er attpåklatt , så jeg ble herdet. 🤓 Anonymkode: 6cfd6...a48 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #45 Del Skrevet 8. august 2022 Twin peaks, og senere Blair witch project Anonymkode: 306bf...1db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 8. august 2022 #46 Del Skrevet 8. august 2022 Michael Jackson thriller video IT originalen seff Og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. august 2022 #47 Del Skrevet 8. august 2022 It. Ble helt traumatisert av den, var livredd klovner, såpass at jeg syntes det var ubehagelig når det var populært å kle seg som killer clown og skremme folk, for noen år siden. Men så så jeg de nyeste filmene, og de var elendige og nærmest kurerte meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daryl Dixon Skrevet 8. august 2022 #48 Del Skrevet 8. august 2022 Og så klart måtte det dukke opp et bilde av han akkurat i det jeg trykket lagre, og kjente den ubehagelige følelsen igjen.... ikke kurert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #49 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Heksene av Roald Dahl. Grøsser fremdeles av heksa som drar av seg ansiktet sammen med alle de andre heksene i rommet 🤮 Anonymkode: 029e3...fcb Den mye versjonen dreper den creepy stemninga😏 Anonymkode: be100...f8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #50 Del Skrevet 8. august 2022 Ghost ship🫣 Anonymkode: ab876...c15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #51 Del Skrevet 8. august 2022 Ikke akkurat skrekkfilm. Nattsvermeren. Synes fortsatt den er jævlig creepy. Anonymkode: b3efd...d02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #52 Del Skrevet 8. august 2022 Braindead 🤪 Og "månefilmen" 2001: A Space Odyssey, selv om det var yndlingsfilmen min. Tror VHS kassetten ble slitt ut til slutt. Skjønte ikke bæret, men er skikkelig glad for "minnene" i dag. Anonymkode: 173a0...b09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spock Skrevet 8. august 2022 #53 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke hva filmen het, kanskje noen vet. Men det var ei kvinne som ble voldtatt av en supercreepy mann som var spøkelse. Det var en feil at jeg fikk sett den, storesøster hadde satt den på og jeg fikk tilfeldigvis sett litt av den. Jeg var veldig liten. Sov inne hos mamma i flere uker for var så redd. Og Heksene av Roald Dahl skremte meg. Pluss Mummi-trollet. Hufsa og den episoden med isprinsessen som gjorde folk til is når de stirret henne i øynene. Anonymkode: 93070...cac Kanskje Entity fra 1982? https://www.imdb.com/title/tt0082334/? Den skremte vettet av meg 😱 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #54 Del Skrevet 8. august 2022 Skyggen fra fortiden og The ring. Så den siste på kino. Hvor dum er det mulig å bli?! Anonymkode: 90e9a...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #55 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ghost ship🫣 Anonymkode: ab876...c15 Og De dødes tjern! Noe mulig jeg har vannskrekk nå🤷🏽♀️ Anonymkode: ab876...c15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irut Skrevet 9. august 2022 #56 Del Skrevet 9. august 2022 Mange her. Får helt hetta bår jeg tenker på de: Jurassic Park. Tåler ikke dinosaurer enda, tenk om det kommer en opp gata liksom. Over 25 år siden jeg så den… Ellers så jeg noe ned et speil og at de sa et navn flere ganger så dukket et gjenferd opp i bakgrunnen, får litt ekkel følelse rundt det enda når jeg ser på speilet når det er kveld og stille i huset… Husker også noen japanske jeg så når jeg var rundt 17/18år…Herregud, slutta å se skrekkfilmer etter det. Er vist ikke noe for meg 🤷🏻♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Popc0rn Skrevet 9. august 2022 #57 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg har to eldre brødre og så mange voksenfilmer i ung alder. 😅 Kun én som har gitt meg mareritt noensinne, og den har 12-års aldersgrense i Norge. 😂 Denne scenen fra Superman III faktisk: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #58 Del Skrevet 9. august 2022 irut skrev (19 minutter siden): Mange her. Får helt hetta bår jeg tenker på de: Jurassic Park. Tåler ikke dinosaurer enda, tenk om det kommer en opp gata liksom. Over 25 år siden jeg så den… Ellers så jeg noe ned et speil og at de sa et navn flere ganger så dukket et gjenferd opp i bakgrunnen, får litt ekkel følelse rundt det enda når jeg ser på speilet når det er kveld og stille i huset… Husker også noen japanske jeg så når jeg var rundt 17/18år…Herregud, slutta å se skrekkfilmer etter det. Er vist ikke noe for meg 🤷🏻♀️ Candyman? Anonymkode: 36a49...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #59 Del Skrevet 9. august 2022 Haisommer. Rett etter den kom ut, jeg badet ikke i sjøen på mange år. Var rett og slett livredd. Så den igjen nylig, og lurte på hva som var så skummelt med den😂😂 Ellers så husker jeg en dårlig piraya film og en Vepse film. Begge hadde konseptet: forskere hadde utviklet motstandsdyktige og tenkende individer som kom ut av kontroll og drepte mennesker for fote. Tidlig 80-tallet var altså tidenes skrekkfilm tid😂 Anonymkode: 0c85c...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #60 Del Skrevet 9. august 2022 Vet ikke om den går under kategorien skrekkfilm, men vi ble tvunget til å se " A clockwork Orange" på skolen. Jeg bare husker at den filmen var så ekkel (i mangel på et bedre ord) og jeg får vondt i magen bare jeg ser tittelen den dag i dag. Anonymkode: 12e3d...d7d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå