Gå til innhold

Anbefaling av serie for kjærestepar

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ok, dette er svært ømt tema for mange kan ha svært sterke meninger om akkuratt dette..men dersom jeg å kjæresten ser serie så klarer ikke han se på skjermen når det bare er kvinnen som er avkledd. I ‘alle’ filmer og serier er det nakenhet.. Så det korte spørsmålet mitt er har dere noen serie tips og eller film tips med lite nakenhet involvert?  :)

Anonymkode: a2433...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ok, dette er svært ømt tema for mange kan ha svært sterke meninger om akkuratt dette..men dersom jeg å kjæresten ser serie så klarer ikke han se på skjermen når det bare er kvinnen som er avkledd. I ‘alle’ filmer og serier er det nakenhet.. Så det korte spørsmålet mitt er har dere noen serie tips og eller film tips med lite nakenhet involvert?  :)

Anonymkode: a2433...951

Familiefilm eller noe da. Mange filmer uten nakenhet, men valg av sjanger har jo litt å si. Noen filmer kan ha bittelitt romanse involvert, men det er jo gjerne bare en liten scene.

Jeg lurer litt på hvorfor kjæresten din har det slik jeg. Er det fordi du blir sjalu eller noe? Eller tidligere kjæresten kan ha vært en slik som ikke liker at mannen ser på andre jenter uansett om det er på tv eller real Life. Kanskje du kan hjelpe han til å bli komfortabel med å se noe nakenhet på tv. Blir jo dumt og slitsomt om dere ikke kan se på serier/film kun pga noe så tåpelig som litt nakenhet. 

Anonymkode: 8725a...a40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sett Homeland, den er det lite nakenhet i. Likedan Le Buerau (nrk). Ozarks tror jeg heller ikke det var mye nakenhet im

Nå holder vi på å ser The Crown, den er det definitivt lite nakenhet i 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ser The sandman nå, ingen nakenhet. 
Ellers ser vi, eller har sett: Firefly, Mandalorian, Gotham, Sherlock, Doctor Who, Torchwood, Warehouse 13, Smallville (noen få episoder med noe nakenhet),  Greys, NCIS, Law and order, Criminal Minds, Bones, Band of brothers, The Pasific, Six, Chernobyl,  Mindhunter, Madam Secretary og SWAT. Sånn for å nevne noen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lea (nrk), kastanjemannen, Squid games - alle gode serier :)

Anonymkode: 865c1...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Taluno skrev (3 timer siden):

Vi ser The sandman nå, ingen nakenhet. 
Ellers ser vi, eller har sett: Firefly, Mandalorian, Gotham, Sherlock, Doctor Who, Torchwood, Warehouse 13, Smallville (noen få episoder med noe nakenhet),  Greys, NCIS, Law and order, Criminal Minds, Bones, Band of brothers, The Pasific, Six, Chernobyl,  Mindhunter, Madam Secretary og SWAT. Sånn for å nevne noen. 

I Sherlock (med Benedict Cumberbatch) er Irene Adler naken i en episode. Ellers er det lite nakenhet. 

Anonymkode: fa7cb...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I Sherlock (med Benedict Cumberbatch) er Irene Adler naken i en episode. Ellers er det lite nakenhet. 

Og TS spør etter "lite nakenhet", ikke fullstendig uten nakenhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Siste serie vi så sammen var Lego Masters Norge 😄

Anonymkode: 7a839...365

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Taluno skrev (10 minutter siden):

Og TS spør etter "lite nakenhet", ikke fullstendig uten nakenhet. 

BleakOldDassierat-size_restricted.gif

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...