Gå til innhold

Du går inn i et rom, og der sitter absolutt alle du noen gang har hatt et seksuelt forhold til,

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ville blitt redd, egentlig. Min første samboer og egentlig første kjærlighet, var veldig glad i voldtekter og kvelertak.

Jeg har hatt en one night stand i mitt liv, så flau hadde jeg ikke blitt. Har ellers kun hatt sex med menn jeg var forelsket i og vært sammen med eller datet over tid. 

Anonymkode: a90ec...24e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da hadde jeg hatt mulighet til å gjøre følgende:

1. komme med noen saftige gloser til dem jeg ble utnyttet av. Mest sannsynlig hadde de ikke brydd seg, men jeg hadde i alle fall fått sagt min mening om det.

2. Fått skravla litt med tidligere knalle kompiser og x kjærester, samt min nåværende mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hadde ikke vært det verste som kunne skjedd. Det er fire grepa karer, en av dem er jeg gift med og to har jeg sporadisk vennskapelig kontakt med. Sistemann er også artig, vi bare mistet kontakten helt. Hvis noen vil arrangere er det greit for meg! :lol:

Anonymkode: 7f3d3...94a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nr 1: Rart, men kunne vært hyggelig om vi hadde ledd oss gjennom det overdramatiske bruddet/bruddene. Vi var barnslige som f og slo opp sikkert 100 ganger på 3 år.

Nr 2: Kleint, men vi begge hadde nok liret av oss noen høflighetsfraser og that's that. 

Nr 3: Blitt en god klem og deling av morsomme minner. Topp fyr.

Nr 4: Mannen min. Hadde nok vært kleinest for ham, men han hadde tatt hilserunde og smalltalka med alle 😄

Anonymkode: cef0b...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde bare vært 3 der. Men siden en er død og en er klein og siste er mannen min hadde d nok vært klint nok 🙈🙈 traff heldigvis spikern på hvem jeg ville ha forholdsvis fort...

Anonymkode: d811c...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde bare vært 3 der. Men siden en er død og en er klein og siste er mannen min hadde d nok vært klint nok 🙈🙈 traff heldigvis spikern på hvem jeg ville ha forholdsvis fort...

Nr1 var bestekompisen til mannen min (døde kun en mnd etter vi sexa).

Nr2 er halvsøskenbarnet til mannen min.

Nr 3 er mannen min og vi ble sammen  ca en mnd etter bestekompisen døde.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud så fort jeg hadde spjelka den døra og satt fyr 🔥🔥H-eksebål! Få det bort 👋🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke noe uoppgjort med noen av de, og flere kunne det vært hyggelig og sett igjen. 

Men tror de hadde blitt overrasket over hverandre, for man kan virkelig si at jeg ikke har en fast type jeg går for. Der er det alt fra langhåra rockere til skikkelig datanerder og en halvkjent fotballspiller 😂 Skulle de ha funnet ut hva de hadde felles, hadde de slitt.

Anonymkode: e3773...4f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her var det mange ukjente fjes, så spennende 😃

Anonymkode: 6ccc5...294

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må i så fall være et veldig stort rom 😂 Mine seksuelle eskapader skjedde for 15-20 år siden da, så jeg hadde sikkert ikke kjent igjen mer enn halvparten. Hat vært godt gift i mange år nå 😁

Anonymkode: f40f2...bd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde garantert ikke skjønt at det var et rom med alle jeg har hatt sex med. Flere har jeg ikke sett ansiktet på og veldig mange husker jeg ikke ansiktet på. Aner ikke hvor mange jeg har hatt sex med men godt over 100 stk.

Anonymkode: 4dd60...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde å se for meg dette, og innså nettopp at jeg har en type: høye mørk blonde/brunt hår med grønne eller blå øyne 😮 Lurer på om de er like kjekke nå…

Anonymkode: 65207...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde bare…sneket meg ut 😛 ville vært er stort rom, så ingen ville lagt merke til det 😅

Anonymkode: b349a...ac9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle? Hmmmmmm.......hvis jeg forsøker å forestille meg det, ser jeg egentlig bare en av dem. Resten hadde fadet bort om han var i rommet. Jeg vet han har et barn og en samboer nå. Lurer på hvordan livet hans er, om han har det bra. De andre hadde jeg nok hatt problemer med å møte på. Enten skal de gjøre et nummer av at de "har gått videre", eller så skal de fortsatt ha sex med meg. Slitsomt. Men han her er bare nøytral, ingen emosjonelle bånd den ene eller andre veien.

Anonymkode: f64c8...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snudd meg tilbake og ut døra. Pga han jeg var sammen med da jeg var 15 til 17 år. Resten er good 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 22.10):

Jeg hadde garantert ikke skjønt at det var et rom med alle jeg har hatt sex med. Flere har jeg ikke sett ansiktet på og veldig mange husker jeg ikke ansiktet på. Aner ikke hvor mange jeg har hatt sex med men godt over 100 stk.

Anonymkode: 4dd60...72a

Hvordan foregår det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan foregår det egentlig?

Sikkert sex i mørkt rom🤔 Eller noe bdsm greier med maske på?🤷🏼 Nei gudene vite 🤷🏼🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...