AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #41 Del Skrevet 9. august 2022 Jøss, det var mange folk i et svært rom. Til og med flere som har stått opp fra de døde. Anonymkode: 08877...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 9. august 2022 #42 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg hadde blitt veldig overrasket, og sikkert ledd en nervøs latter. Har ingenting uoppgjort med noen av dem. Men må innrømme at det nok er er et par damer i rommet jeg skulle ønske jeg ikke hadde vært borti😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #43 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Tror nok et par i det rommet hadde blitt litt overrasket over hvem andre som var i det rommet 🤭 Anonymkode: a69e2...be0 Dette. Men jeg selv ville antakeligvis snudd i døra og skamrødmet. Anonymkode: 9d719...f07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #44 Del Skrevet 9. august 2022 Det måtte være et stort rom. Usikker på om jeg hadde husket alle. Noen hadde det vært kleint å se, mens andre kunne vært en fint gjensyn Lurer mest på hva mannen min hadde tenkt når han så alle samlet. Regner med han hadde vært i rommet siden vi ligger sammen Anonymkode: 08925...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #45 Del Skrevet 9. august 2022 Jeg gjør meg klar for en sabla bra kveld!! Anonymkode: 6a26e...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #46 Del Skrevet 9. august 2022 Hadde blitt en god blanding av latter, klemmer, forvirrede blikk over folk jeg ikke hadde kjent igjen (tidligere swinger) og oppgitte sukk fra min side når jeg gikk forbi ekser/dårlige opplevelser 😂 Anonymkode: 17c80...328 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #47 Del Skrevet 9. august 2022 Stort sett; Det var en fin periode, eller det var en fin kveld, god klem og mimring. Et-par; hvem var du igjen? En eneste; den skulle jeg ha droppet, med et kleint nikk. Og en gigantisk stor; Helvete! Fordi mannen jeg har vært gift med i mange år nå også er der. Anonymkode: 0c7e6...288 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #48 Del Skrevet 9. august 2022 Tror jeg hadde fått et panikkanfall eller noe. Min bestefar hadde vært der, og alle de rare og ekle folkene jeg hadde meg med i etterkant for å ta kontroll over mi egen seksualitet. Det hadde blitt for mye. I tillegg til at min samboer skulle sett alle jeg har lagt med, hadde føltes veldig ugreit. Anonymkode: 6aec2...b13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Syngemann Skrevet 9. august 2022 #49 Del Skrevet 9. august 2022 Oj.... Vet alle det, eller er alle her tilfeldig? Tatt med dama og gått fordi vi må "rekke noe viktig" Ønsker ikke å utsette henne for dette, for det tror jeg ikke at hun vil. Ville lurt litt på hvordan samtalen i rommet var etter at vi dro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #50 Del Skrevet 9. august 2022 Skjer hver kveld det 😅 Anonymkode: 09f52...ab7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 9. august 2022 #51 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tja, samboer og jeg skal straks i et bryllup hvor ca halvparten av mine også er invitert. Satser på at det blir hyggelig😅 Anonymkode: 9772a...94b Omg 😂😂😂😂 Ah. Vel, to av mine kan ikke fordra hverandre (og kjenner hverandre) - så det hadde jo blitt festlig. Og han ene angrer jeg på fordi han bare er…..dum. Rett og slett. Så det hadde blitt pinlig av den grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #52 Del Skrevet 9. august 2022 Hadde foreslått orgie. Hatt sex med flere av begge kjønn så det kunne blitt mulig. Anonymkode: d4537...81a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #53 Del Skrevet 9. august 2022 Det kunne jo blitt festlig, er en del, for å si det mildt 😆 Tror det hadde vært kjipere for dem enn for meg (jeg kan fremstå som ganske uskyldig, men eier ikke skam). Har ingen direkte dårlige opplevelser, men det hadde nok vært en gjeng der jeg ikke ville husket overhode, og som sannsynligvis ikke ville husket meg. Jeg jobbet tidligere lenge på samme sted og var singel store deler av tiden; det har vært allmøter hvor jeg hadde vært med 5-6 stk. Satt og småhumret for meg selv og lurte på hvor mange som visste om hverandre. Veldig glad det er null aktuelle kandidater på nåværende jobb. Anonymkode: 1bed7...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 9. august 2022 #54 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): hvordan reagerer du? Anonymkode: 9359d...dba «Dette blir en lang natt.» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #55 Del Skrevet 9. august 2022 Haha jeg hadde vel ledd. Noen kleine hei til ett par. Halvparten hadde løpt når de skjønte hvem de var for meg og hverandre resten hadde vel håpa på gangbang. Anonymkode: f5ade...340 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #56 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det skjer jo ofte, siden det bare er mannen min 😅 Anonymkode: 1058e...a2b Samme 😅 Anonymkode: d2934...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 9. august 2022 #57 Del Skrevet 9. august 2022 Ville lurt på hva i alle dager agendaen for å møtes var og hvordan de har funnet hverandre. Det er umulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #58 Del Skrevet 9. august 2022 Bygdefest med andre ord. Null stress. Anonymkode: 6952d...914 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 9. august 2022 #59 Del Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): hvordan reagerer du? Anonymkode: 9359d...dba Hadde syns det var ubehagelig og flaut og lurt på hvilket syke TV-program noen hadde meldt meg på..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #60 Del Skrevet 9. august 2022 En vil jeg absolutt ikke se igjen (han forsto ikke ordet nei), en er jeg ganske likegyldig til (han var en fin fyr, men jeg var ikke forelska) og en hadde det vært spennende å møte for å se hvordan det står til nå (hun var vill og sprø, og jeg håper hun har funnet seg selv). Ikke særlig folksomt med andre ord Anonymkode: 5a863...933 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå