Gå til innhold

Du går inn i et rom, og der sitter absolutt alle du noen gang har hatt et seksuelt forhold til,

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Alle mine ekser jeg har vært sammen med og gutter jeg har knullet én gang står jeg inne for, siden alle er pene fyrer.

Er mer bekymret for hva de tenker om meg, for tiden går jo ikke stått stille selv om jeg er omtrent like slank som jeg var for 25 år siden, men hår og ansikt er ikke like ungt.

Anonymkode: ff1a1...909

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det hadde faktisk vært ganske koselig. Har ikke noe usnakket eller uoppgjort med noen. Singel er jeg også, så i gen hadde blitt skuffet over å treffe dem.

Anonymkode: e4654...ef5

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi, det hadde vært litt artig. Tror nok et par i det rommet hadde blitt litt overrasket over hvem andre som var i det rommet 🤭

Anonymkode: a69e2...be0

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Høres ut som en normal bygdefest og jeg er fra bygda.

Anonymkode: c0e3d...1ba

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

mer bekymret for hva de tenker om meg, for tiden går jo ikke stått stille selv om jeg er omtrent like slank som jeg var for 25 år siden, men hår og ansikt er ikke like ungt.

Anonymkode: ff1a1...909

Haha vel om de ikke skjønner at det er naturlig og normalt så er det jo bra for dem at de er pene fyrer så de fikk sex i sitt liv 😅

Anonymkode: 29c06...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

15 menn i et rom med mange av samme interessene så hadde sikkert gått fint. Men tenker at flere av de hadde flydd på han ene som var voldelig. 

Hadde ikke reagert så stort selv, alke har en fortid.

Anonymkode: 1ea3d...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, samboer og jeg skal straks i et bryllup hvor ca halvparten av mine også er invitert. Satser på at det blir hyggelig😅

Anonymkode: 9772a...94b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dødd litt tror jeg 😆 Så trøstet meg med at den jeg er i dag er en helt annen en den jeg var som ungdom 😆😆 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To er døde så jeg ville nok tenkt mest på at det var skummelt at de var oppe og gikk igjen🥹

• Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg hadde ledd meg ihjel om det skulle skje uten at jeg var forberedt 😅 Har heldigvis ingenting uoppgjort med 90%+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker

Hadde bråsnudd, har absolutt null interesse av å være i samme rom som to av dem. 
Eventuelt hadde jeg stilt meg opp å fortalt alle hvordan han ene hadde slått kattungen min (som også var grunnen til at jeg heiv han på hue og rævva ut av leiligheten og trua med å kaste alle tingene hans ut av vinduet i tredje etasje). 

Anonymkode: 19fa8...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne blitt et hyggelig gjensyn med eks-forloveden som jeg ikke har sett på over tjue år. Vi kunne mimra om gamle dager og snakka om at vi hadde hatt det fint sammen, men at det også var riktig at jeg valgte å gjøre det slutt. 

Noen andre enn eks-forloveden ville det ikke vært der. Jeg har hatt én partner til, men han er død. Hvis gjenferdet hans mot all formodning hadde vært i rommet, ville jeg sagt at jeg håper du er lykkelig der du er nå. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...