AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Jeg har mest truser og undertøyssingleter i polyester. De siste par årene har jeg både fått bedre råd og blitt mer bevisst på materialer i klær. Polyester er jo egentlig veldig klamt mot huden når det er varmt. Jeg bruker dem under tynne bluser f.eks. Har kjøpt noen i ull som er veldig deilige når det er litt kjøligere, men kunne tenkt meg noe tynnere som ikke er klamt nå på sommeren. Bomullstruser er mer behagelige enn polyester, men egner seg ikke så godt til trening som jeg gjør nesten hver dag. Kunne tenkt meg noen som ikke er klamme mot huden og som tørker fort hvis jeg blir svett. Noen som har tips? Hvilke materialer bruker dere og hvor kjøper dere det? Anonymkode: d8a37...84a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 Det finst masse bomullstruser på Lindex. Eg sverger til dei med høgt liv. https://www.lindex.com/no/undertoy/truser?page=2&filter=productcustomermaterial=cotton&sortorder=Relevancy#8346377|2150 Anonymkode: 85f06...180 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det finst masse bomullstruser på Lindex. Eg sverger til dei med høgt liv. https://www.lindex.com/no/undertoy/truser?page=2&filter=productcustomermaterial=cotton&sortorder=Relevancy#8346377|2150 Anonymkode: 85f06...180 Bomull finner jeg selvfølgelig. Både truser og singleter. Lurte på om noen vet om noe tynnere som samtidig ikke blir svett og klamt. For truser pga trening og for singleter så jeg kan bruke den under bluser selv om det er litt varmt. Anonymkode: d8a37...84a
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Singleter i strikket silke. Truser og singletter i bambus, tencel. Synes bomull er klamt , tror det henger tilbake til før vi hadde bedre alternativer. Anonymkode: eefe6...a96
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (På 9.8.2022 den 10.47): Singleter i strikket silke. Truser og singletter i bambus, tencel. Synes bomull er klamt , tror det henger tilbake til før vi hadde bedre alternativer. Anonymkode: eefe6...a96 Har du tips til spesifikke merker/butikker? Særlig undertøyssingleter synes jeg er vanskelig å finne. Anonymkode: d8a37...84a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #6 Skrevet 10. august 2022 Jeg har mye fra Bread & Boxers. Topp bomullskvalitet. Og basic design. Kjøper og en del fra Oysho, men usikker på om de selger i Norge. Anonymkode: de3e3...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå