AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Jeg matcher og chatter med kommer aldri så langt at noen vil møtes for en date. Føler de fleste vil chatte/ha noen å prate med/kjeder seg. Skal jeg bare være tålmodig? Eller gå videre? Anonymkode: 7b3e6...b17
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 Lær deg å utrykke deg i klartekst. Tidlig i samtalen, ber du om å møtes for å bli kjent. Si at du gjerne bruker tid på prosessen, og kan chatte mye etterpå, men at et første møte er viktig for deg. Har de alle slags unnskyldninger, så gå videre. Anonymkode: c3036...d37 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg matcher og chatter med kommer aldri så langt at noen vil møtes for en date. Føler de fleste vil chatte/ha noen å prate med/kjeder seg. Skal jeg bare være tålmodig? Eller gå videre? Anonymkode: 7b3e6...b17 Sier alle nei når du spør om å møtes? Eller forventer du at den andre skal spørre? Jeg har ennå ikke fått nei når jeg har spurt om å møtes. Men det har hendt et par ganger at de har trukket seg før det ble date da. Men det har jeg gjort selv også et par ganger. Gjerne basert på at noe plutselig gir meg en litt dårlig magefølelse. Eller sånn som nå hvor det stadig dukker opp ting som kommer i veien for date med en som bor litt unna (så det krever litt planlegging å få det til).🤪 Ferie, barn og jobb gjør det ikke alltid så lett å date... Anonymkode: 9569e...a1a 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg matcher og chatter med kommer aldri så langt at noen vil møtes for en date. Føler de fleste vil chatte/ha noen å prate med/kjeder seg. Skal jeg bare være tålmodig? Eller gå videre? Anonymkode: 7b3e6...b17 Logg av Tinder. Møt folk i det virkelige liv, så skal du se det ordner seg 💃🏼 Anonymkode: a8a5e...dea
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sier alle nei når du spør om å møtes? Eller forventer du at den andre skal spørre? Jeg har ennå ikke fått nei når jeg har spurt om å møtes. Men det har hendt et par ganger at de har trukket seg før det ble date da. Men det har jeg gjort selv også et par ganger. Gjerne basert på at noe plutselig gir meg en litt dårlig magefølelse. Eller sånn som nå hvor det stadig dukker opp ting som kommer i veien for date med en som bor litt unna (så det krever litt planlegging å få det til).🤪 Ferie, barn og jobb gjør det ikke alltid så lett å date... Anonymkode: 9569e...a1a Sier ikke direkte nei, men som regel sånn "ja vi får se", "det hadde vært hyggelig"...men vi lander aldri noe avtale. Feks sist nå så avtalte vi å møtes når jeg var ferdig på jobb på ettermiddagen. Han visste når jeg var ferdig, men da jeg tok kontakt etter jobb, så fikk jeg bare fra han at han "sier fra"(når han er klar....). Endte jo med at timene gikk og jeg hørte ikke en dritt. Etter tre timer så jeg at jeg ikke gadd sitte vente mere og at jeg dro ut med noen venner isteden. Anonymkode: 7b3e6...b17
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #6 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sier ikke direkte nei, men som regel sånn "ja vi får se", "det hadde vært hyggelig"...men vi lander aldri noe avtale. Feks sist nå så avtalte vi å møtes når jeg var ferdig på jobb på ettermiddagen. Han visste når jeg var ferdig, men da jeg tok kontakt etter jobb, så fikk jeg bare fra han at han "sier fra"(når han er klar....). Endte jo med at timene gikk og jeg hørte ikke en dritt. Etter tre timer så jeg at jeg ikke gadd sitte vente mere og at jeg dro ut med noen venner isteden. Anonymkode: 7b3e6...b17 Når du har gått på noen sånne smeller, så lærer du å få dette unnagjort tidlig, så konkrete avtaler som mulig, og la den andre foreslå tidspunkt. Be om å få telefonnummer, når dere har avtalt noe. Anonymkode: c3036...d37
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sier ikke direkte nei, men som regel sånn "ja vi får se", "det hadde vært hyggelig"...men vi lander aldri noe avtale. Feks sist nå så avtalte vi å møtes når jeg var ferdig på jobb på ettermiddagen. Han visste når jeg var ferdig, men da jeg tok kontakt etter jobb, så fikk jeg bare fra han at han "sier fra"(når han er klar....). Endte jo med at timene gikk og jeg hørte ikke en dritt. Etter tre timer så jeg at jeg ikke gadd sitte vente mere og at jeg dro ut med noen venner isteden. Anonymkode: 7b3e6...b17 Sånne vage avtaler går ikke nei. Konkret sted og tid. Prøver de seg på noe vage greier så bare dropper du dem. Og få tlfnr eller fullt navn så du får sjekket ut at han er den han utgir seg som. Anonymkode: 9569e...a1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå