Gå til innhold

Mistet smakssansen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen andre ting enn korona som kan forårsake det? Vet man kan få redusert smak hvis man er tett i nesa, men det er jeg ikke. Startet i går og nå sliter jeg skikkelig med å få i meg mat, fordi alt er så smakløst 

Anonymkode: beaf5...ef6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste luftveisinfeksjoner kan gi nedsatt smakssans. Forkjølelse, influensa m.m.

Anonymkode: 64212...0a5

Skrevet

Jeg har også mistet smakssansen i forbindelse med en forkjølelse,eller mulig det var corona. Går nå på 5 uka uten smakssans. Luktesansen er intakt. Har ingen andre symptomer.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 22.29):

Er det noen andre ting enn korona som kan forårsake det? Vet man kan få redusert smak hvis man er tett i nesa, men det er jeg ikke. Startet i går og nå sliter jeg skikkelig med å få i meg mat, fordi alt er så smakløst 

Anonymkode: beaf5...ef6

Smakløst😅 Unnskyld at jeg ler. Men jeg forbinder ordet med noe annet.

Skrevet

Jeg er ikke særlig tett, men det sitter nok mye i bihulene som ikke vil ut. Dårlig to uker i juni og nå to i juli-august. Corona, som jeg ikke merket noe til, må ha ristet løs noe, for har ikke vært syk på mange år.

Skjønner ikke vitsen med mat lenger. Ja, jeg blir sur av dette..

Skrevet

Da kjæresten min fikk kreft med spredning i fjor, mistet jeg smakssansen et par dager og det var nok fordi jeg var i sjokk

Anonymkode: a844a...f6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...