AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Har hatt det ganske vanskelig med angst/depresjon i 4 mnd. Sover helt jævlig dårlig. Har hatt dårlige perioder før... Tror også noe ligger bak diagnosen (feks Add eller annet). Kan de da henvise videre trur dere, etter endteuker med samtaleterapi? Har lest at psykologer jobber på slike lavterskel sentre. Eller MÅ det gå via fastlege?🥺 vil helst ikke det... Anonymkode: 869e9...ed0 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 Lavterskelsenteret i kommunen her jeg bor kan i hvert fall kontaktes direkte, altså uten å gå via fastlege. Det er vel egentlig noe av poenget med dette tilbudet. Når det gjelder evt. videre henvisning, tror jeg det må gå via fastlege, men de kan hjelpe deg å finne hvilke muligheter som kan være aktuelle for deg. Anonymkode: c3a0d...9d7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Lavterskelsenteret i kommunen her jeg bor kan i hvert fall kontaktes direkte, altså uten å gå via fastlege. Det er vel egentlig noe av poenget med dette tilbudet. Når det gjelder evt. videre henvisning, tror jeg det må gå via fastlege, men de kan hjelpe deg å finne hvilke muligheter som kan være aktuelle for deg. Anonymkode: c3a0d...9d7 Takk💗 Anonymkode: 869e9...ed0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Hvis du sjekker hva det står på «psykisk helse» eller «helse», inne på kommunens nettside, så pleier det å stå at du kan kontakte dem direkte. Eller noe om hvem du må ta kontakt med. Lykke til! Håper du føler deg bedre igjen snart💗 Anonymkode: c8354...460
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå