AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Jeg tar sjeldent initiativ til sex med mannen min. Jeg gjorde det ofte før , men sluttet etter en kommentar fra han som gikk på at han mistet tenninga når jeg tok så ofte initiativ. Etter dette har jeg så godt som aldri tatt initiativ. De få gangene jeg har gjort det, har han hatt kommentarer på at han vil at jeg skal ta initiativ på en annen måte. Jeg tar initiativ ved å begynne å kysse han , sette meg oppå han, ta av han klær osv. Han vil at jeg skal ta initiativ ved å suge han med en gang, eller ta på penisen hans. For meg så blir dt for direkte.. Uansett så har han det siste året klaget veldig på at jeg aldri tar initiativ til sex, eller veldig ofte ikke vil ha sex med han. Men sannheten er at jeg ofte har sex med han når han tar initiativ, selv om jeg ikke vil , fordi han gir seg ikke med å prøve , og det er ofte lettere å bare bli med. Sier også en del ganger at jeg ikke vil.. Årsakene er jo pga dt jeg har nevnt + at jeg har syntes forholdet vårt har vært svært krevende de siste årene. Dette vet han også om. Likevel tok jeg mot til meg i stad og tok initiativ til sex. Jeg klinte med han , og tok på han. Han begynte egentlig å dytte meg vekk, og sa at han ikke hadde lyst, fordi han var sliten. Så sa han ikke noe mer... Nå kjenner jeg meg bare utrolig skuffet, selv om jeg vet at jeg ikke har rett på det, og jeg kan jo ikke tvinge han. Men jeg føler meg bare så syk dum som satt meg i den posisjonen.. Er det teit av meg å føle dt sånn ? Hvordan er dt i deres samliv? Anonymkode: 1be85...e6d 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 Du visste vel innerst inne at han kom til å avvise, siden han har sagt at han mener du tar initiativ på feil måte. Han vil suges først og du gjorde akkurat slik han ikke ville. Når det er sagt har min kjæreste aldri sagt nei til sex. Han er veldig seksuell av seg. Det lønner seg å velge noen som er lik seg selv og liker det samme, har samme appetitt på sex. Synd du har funnet en mann som er så rigid på måter å tennes på og så vanskelig å få i gang at han må ha det rett på sak.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tar sjeldent initiativ til sex med mannen min. Jeg gjorde det ofte før , men sluttet etter en kommentar fra han som gikk på at han mistet tenninga når jeg tok så ofte initiativ. Etter dette har jeg så godt som aldri tatt initiativ. De få gangene jeg har gjort det, har han hatt kommentarer på at han vil at jeg skal ta initiativ på en annen måte. Jeg tar initiativ ved å begynne å kysse han , sette meg oppå han, ta av han klær osv. Han vil at jeg skal ta initiativ ved å suge han med en gang, eller ta på penisen hans. For meg så blir dt for direkte.. Uansett så har han det siste året klaget veldig på at jeg aldri tar initiativ til sex, eller veldig ofte ikke vil ha sex med han. Men sannheten er at jeg ofte har sex med han når han tar initiativ, selv om jeg ikke vil , fordi han gir seg ikke med å prøve , og det er ofte lettere å bare bli med. Sier også en del ganger at jeg ikke vil.. Årsakene er jo pga dt jeg har nevnt + at jeg har syntes forholdet vårt har vært svært krevende de siste årene. Dette vet han også om. Likevel tok jeg mot til meg i stad og tok initiativ til sex. Jeg klinte med han , og tok på han. Han begynte egentlig å dytte meg vekk, og sa at han ikke hadde lyst, fordi han var sliten. Så sa han ikke noe mer... Nå kjenner jeg meg bare utrolig skuffet, selv om jeg vet at jeg ikke har rett på det, og jeg kan jo ikke tvinge han. Men jeg føler meg bare så syk dum som satt meg i den posisjonen.. Er det teit av meg å føle dt sånn ? Hvordan er dt i deres samliv? Anonymkode: 1be85...e6d Å bli avvist uten å få en begrunnelse kan føles som eit svik, men er man sliten så er det vel ein begrunnelse ein bare må akseptere. Han har nok bare hatt en dårleg dag på jobben eller møtt motgang. Min kone har aldri tatt iniativet til sex, og hun hevdet engang at hun følte seg som eit "lett bytte " dersom hun tok iniativet til seg. Anonymkode: cca6f...4cc
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Er han morsom eller, gå rett på å suge en som skal tennes på impuls....som kanskje ikke har dusjet siden tidlig morgen eller kvelden før......🤢 Anonymkode: d7445...61f 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #5 Skrevet 8. august 2022 Uff, han gjør det ikke akkurat lett for deg. Forstår deg godt. Er jo litt rart å begynne rett på suging uten å en gang fått sjekket om han var hypp på sex i det hele tatt. Det et jo derfor man tafser og kliner litt først. Anonymkode: 32806...626 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Hadde faktisk ikke giddet å suge en mann som ikke ville kysse meg. Anonymkode: d3986...f4c 9
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #7 Skrevet 9. august 2022 Fy faen for en usexy mann du har! Jeg hadde funnet meg en elsker på si, på trass! Anonymkode: 5e508...aec 4
AprilLudgate Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 Det høres jo ut som dette stikker langt dypere enn ulike preferanser/generell sexlyst. Hvordan er forholdet ellers, og hva var det han sa til deg den gangen? 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #9 Skrevet 9. august 2022 Hvorfor er hva han vil og ønsker så viktig for deg? Ok, han vil at dere har sex slik og sånn? Greit det vel. Hva vil du? Finn det ut og si det høyt. Og så krever du at dere finner en måte og frekvens og innledning som tilfredsstiller begge. Og, du: slutt å si ja når du mener nei! Hva er det verste som kan skje, tror du? At han fysisk tvinger deg mens du roper «nei! Nei!»? I så fall: det trenger du å vite. Jo før du får vite om det vil skje jo før kan du anmelde, slå opp, flytte ut og begynne selve livet. Anonymkode: 9dba7...7b1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #10 Skrevet 9. august 2022 Nei, det er ikke teit av deg å føle det sånn. Å avvise partner seksuelt er helt elendig oppførsel, og sender en beskjed som ikke hører hjemme i noe samliv. Sikkert mange (sexnektere) her som er uenig med meg i følgende, men jeg mener at "trofasthet" betyr at partner får første sjanse på din seksualitet. Vil de ikke ha den, står du da fritt til å dele den med noen andre. Anonymkode: 6061c...bd4 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #11 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nei, det er ikke teit av deg å føle det sånn. Å avvise partner seksuelt er helt elendig oppførsel, og sender en beskjed som ikke hører hjemme i noe samliv. Sikkert mange (sexnektere) her som er uenig med meg i følgende, men jeg mener at "trofasthet" betyr at partner får første sjanse på din seksualitet. Vil de ikke ha den, står du da fritt til å dele den med noen andre. Anonymkode: 6061c...bd4 Du mener man alltid skal si ja, også om man ikke ønsker det selv? Anonymkode: f5d6a...ced 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #12 Skrevet 9. august 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Du mener man alltid skal si ja, også om man ikke ønsker det selv? Anonymkode: f5d6a...ced Generelt sett, ja. Men noen reduction ad absurdum diskusjon gidder jeg ikke involvere meg i. Anonymkode: 6061c...bd4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #13 Skrevet 9. august 2022 Just now, AnonymBruker said: Generelt sett, ja. Men noen reduction ad absurdum diskusjon gidder jeg ikke involvere meg i. Anonymkode: 6061c...bd4 *reductio Anonymkode: 6061c...bd4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #14 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Generelt sett, ja. Men noen reduction ad absurdum diskusjon gidder jeg ikke involvere meg i. Anonymkode: 6061c...bd4 Okei, men da vet jeg at noen her synes det er greit med voldtekt. Og i tillegg lirer av seg latinske fraser. Incel-alarmen går Anonymkode: f5d6a...ced 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #15 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du mener man alltid skal si ja, også om man ikke ønsker det selv? Anonymkode: f5d6a...ced Hvis du krever seksuell eksklusivitet, da må du egentlig det, ja. I det minste må den som ikke ønsker sex finne ut av hva er som står i veien. Anonymkode: 3bffc...7d4
Gjest Drigo Skrevet 9. august 2022 #16 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Likevel tok jeg mot til meg i stad og tok initiativ til sex. Jeg klinte med han , og tok på han. Han begynte egentlig å dytte meg vekk, og sa at han ikke hadde lyst, fordi han var sliten. Så sa han ikke noe mer... Nå kjenner jeg meg bare utrolig skuffet, selv om jeg vet at jeg ikke har rett på det, og jeg kan jo ikke tvinge han. Men jeg føler meg bare så syk dum som satt meg i den posisjonen.. Der var ikke dumt av deg å forsøke. Han hadde nok noen vriene tanker oppi sitt hode, siden alt ikke fungerer som normalt for tiden. Det har vært episoder hos oss der hun har tatt initiativet og at jeg har vært avisende eller snudd meg vekk. Hun har imidlertid ikke gitt seg, og funnet mitt svake punkt. Det har ofte ført til et heftig elskov. Etterpå har jeg måttet innrømme min flåsete oppførsel. Håper dere kan finne lidenskapen tilbake. Synes det er helt rett av deg, måten du har tatt initiativ på! Prøv igjen!
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #17 Skrevet 9. august 2022 38 minutter siden, AnonymBruker said: Okei, men da vet jeg at noen her synes det er greit med voldtekt. Og i tillegg lirer av seg latinske fraser. Incel-alarmen går Anonymkode: f5d6a...ced Slutt å dytte virkelige voldtektsofre foran deg i hva enn det er for et slags korstog du er på. Fy faen så nedrig, at du ikke er flau over å skrive sånne ting på internett. Anonymkode: 6061c...bd4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #18 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er ikke teit av deg å føle det sånn. Å avvise partner seksuelt er helt elendig oppførsel, og sender en beskjed som ikke hører hjemme i noe samliv. Sikkert mange (sexnektere) her som er uenig med meg i følgende, men jeg mener at "trofasthet" betyr at partner får første sjanse på din seksualitet. Vil de ikke ha den, står du da fritt til å dele den med noen andre. Anonymkode: 6061c...bd4 Herregud 🤦🏼♀️ Noen (les du) er jo ikke skapt for å være i forhold med andre mennesker. Anonymkode: 72059...606 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #19 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Okei, men da vet jeg at noen her synes det er greit med voldtekt. Og i tillegg lirer av seg latinske fraser. Incel-alarmen går Anonymkode: f5d6a...ced Går høyt… Anonymkode: 72059...606 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #20 Skrevet 9. august 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvis du krever seksuell eksklusivitet, da må du egentlig det, ja. I det minste må den som ikke ønsker sex finne ut av hva er som står i veien. Anonymkode: 3bffc...7d4 Mener du at det er noe i veien dersom partner ikke ønsker å ha sex samtidig som deg? Anonymkode: 72059...606 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå