AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Har nettopp begynt å trene hunden og hører mange sier at pølse er en bra godbit å gi, men er det da snakk om gilde grillpølser eller? Anonymkode: 75ba5...741
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 Jeg bruker grillpølser når jeg trenger noe ekstra godt fordi det vi jobber med eller omgivelsene er ekstra vanskelige, men bitte små biter og aldri veldig mye pølse. Anonymkode: a0c1e...6a2 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3 Skrevet 8. august 2022 Er ganske mye salt og krydder i pølser og ikke noe jeg ville gitt som godbiter. Vet ikke hvor du har fått det rådet fra, men anbefaler å reise på en dyrebutikk å kjøpe godbiter eller Frolic (det finnes på de fleste dagligvarebutikker). Du kan dele de i 4 og putte i en boks 😊 Anonymkode: fb82e...7c9
Perle Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Herregud, ja. Det er en HUND. Vi mennesker spiser pølser. Det er snakk om godbiter, ikke en diett. 2
Anononyma Skrevet 8. august 2022 #5 Skrevet 8. august 2022 (endret) Mye salt og usunt i pølse ja, men fikk tips av en hundetrener om å bruke grillpølsene fra first price, de inneholder mindre krydder og salt! 😊 Ellers bruker vi stort sett dr clouders, hundene elsker det og gjør hva som helst for det 😉 Endret 8. august 2022 av Anononyma
PITTY Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Tror jeg ville valgt Wiener pga skinnet.. litt knasing i kjeften, det liker hundene. Pass på hånda di...
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #7 Skrevet 12. august 2022 Jeg bruker kylling pølser som godbiter til hunden. Anonymkode: dc5cb...75e
AnonymBruker Skrevet 12. august 2022 #8 Skrevet 12. august 2022 Vi bruker first Price grillpølser, men kun når vi trener agility eller er på kurs. Hunden vår er ikke spesielt kresen, men pølser er absolutt favoritten. Sjekk ut Gi Labb på tv2. Der anbefaler hundetreneren at man skal finne hundens favoritt Anonymkode: fb570...419
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå