AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Har holdt på i 3 uker ca å jeg har ikke råd lenger. Har kostet meg flere tusen med kompress å salver. Pencelinene har vært billig men har ikke råd til flere kompresser eller salver. Såret er grodd kjempe masse men er fortsatt rundt 5 cm stort. Fikk beskjed om å holde fuktig å sterilt frem til det var ferdiggrodd men kan jo ikke holde på sånn lenger. Anonymkode: db9a0...9c0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 Tror du det er så ille om jeg lar det tørke nå? Noen erfaringer eller bare tanker rundt det? Anonymkode: db9a0...9c0
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3 Skrevet 8. august 2022 Spør en lege! Ikke spør om medisinske råd her inne. Anonymkode: 12471...f92 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Det er ingen her inne som kan råde deg til noe. Du må høre på legen og evt se på andre muligheter til å få det finansiert. Jeg tenker jo at det er en grunn til at du har fått de beskjedene du har fått. Anonymkode: a4d0c...da1
Sofakona Skrevet 8. august 2022 #5 Skrevet 8. august 2022 Ville hørt med legen din. Vil tro om du slutter kan få skikkelig infeksjon. Og da blir det dyrere. Har du frikort
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Ikke gå til KG for sånne råd. Snakk med lege Anonymkode: 87c4c...844 1
Gjest Chroma Skrevet 8. august 2022 #7 Skrevet 8. august 2022 Ville nok ikke gjort det, ville fortsatt behandlingen.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #8 Skrevet 8. august 2022 Sofakona skrev (2 minutter siden): Ville hørt med legen din. Vil tro om du slutter kan få skikkelig infeksjon. Og da blir det dyrere. Har du frikort Får ikke bandasjer , kompress eller salvene på frikortet. Da hadde jeg vært over får lengst🤪 men får vell ringe legen i morgen da. Just blitt frisk fra infeksjon så vill helst ikke ha mer av det Anonymkode: db9a0...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå