Gå til innhold

Har de fleste voksne mennesker hatt Gonore, syfilis, Klamydia osv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Siden veldig mange har ” glemt” kondom. Og vi vet jo alle hvor risky det er. 

Jeg har aldri hatt noen kjønnssykdom.

Anonymkode: 9805e...1ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fysj nei. Men mannen min har dessverre en mer utsvevende historikk og har hatt klamydia en gang. Håper ikke jeg har fått masse HPV av han. Av og til angrer jeg på at jeg ble sammen med en med totalt ulikt syn på sex.

Anonymkode: 4c1ee...7b9

• Liker 3
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Aldri hatt en eneste kjønnssykdom. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ytterst sjeldent brukt kondom. Og har heller aldri hatt noen kjønnsykdommer. Men jeg holder meg til faste fuckfriends. Tester meg når jeg er hos gyno. 

Anonymkode: 7138c...46a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, 47

Anonymkode: e2550...1b6

AnonymBruker
Skrevet

Aldri!!

Anonymkode: 9c2b7...9ef

AnonymBruker
Skrevet

Fikk klamydia en gang for noen år siden. Vi brukte kondom, ble smittet likevel. 

Anonymkode: 2f6cf...024

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble smittet av klamydia i mine yngre dager av eks-kjæresten min. Det hadde vært slutt mellom oss en stund, han var ute og moret seg med andre, så fant vi tilbake til hverandre og han smittet meg med klamydia. Det var heldigvis bakterielt og derfor lett å kurere med antibiotikakur, og ikke noe livsvarig virus som herpes jeg ble smittet av da.

Anonymkode: c5a52...7f5

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: c7236...d8f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fysj nei. Men mannen min har dessverre en mer utsvevende historikk og har hatt klamydia en gang. Håper ikke jeg har fått masse HPV av han. Av og til angrer jeg på at jeg ble sammen med en med totalt ulikt syn på sex.

De regner vel med at alle som har hatt sex med minst to personer har (hatt) hpv. Så trenger ikke å være så utsvevende av den grunn...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har ytterst sjeldent brukt kondom. Og har heller aldri hatt noen kjønnsykdommer. Men jeg holder meg til faste fuckfriends. Tester meg når jeg er hos gyno. 

Anonymkode: 7138c...46a

De tester jo ikke for alt. Herpes f.eks, er et virus veldig mange har i kroppen uten å vite det.

Anonymkode: 05bc8...a34

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 65680...93f

AnonymBruker
Skrevet

Denne tar jeg som anonym. Jeg har egentlig ikke hatt et veldig utsvevende seksualliv. I alle fall ikke i forhold til mange andre. I løpet av mine 40 år har jeg hatt fire ons uten kondom, og jeg har hatt klamydia fire ganger 🙈

Ikke gjør som meg, beskytt dere folkens. Bruk kondom! Dette er virkelig ikke noe jeg er stolt over…

Anonymkode: ff199...934

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Niks, ikke hatt herpes eller hiv heller.

Anonymkode: 43f32...b3e

AnonymBruker
Skrevet

Ja, klamydia x 2🙈 - 34 år

Anonymkode: 4b3e3...d05

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Niks, ikke hatt herpes eller hiv heller.

Anonymkode: 43f32...b3e

Hvordan vet du at du ikke har herpes? Har du testet? Eller har du aldri hatt utbrudd?

Anonymkode: 05bc8...a34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var ganske løs i mine yngredager å null sykdommer 

Anonymkode: 37e06...67e

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt noen kjønnssykdom. Aldri fått påvist hpv heller. 

Anonymkode: 4bfed...94f

AnonymBruker
Skrevet

Hadde klamydia en gang når jeg var 20. han var heldigvis såpass ærlig at han ga beskjed fort så jeg slapp å gå ubehandlet lenge. 

Anonymkode: 8589e...7ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Statistisk sett vil 70% av alle seksuelt aktive kvinner få HPV, så det er nok ganske sannsynlig, ja. Men det finnes veldig mange forskjellige typer HPV-virus, og de færreste fører til kreft. De fleste er symptomfrie og ufarlige. Men siden HPV-virus er så pass vanlig, og siden noen varianter i verste fall kan føre til kreft, er det viktig å ta celleprøve. En kan også vaksinere seg. 

AnonymBruker
Skrevet

En positiv ting med oss som levde utsvevende liv på åttitallet, vi lærte å bruke kondom for hivsmittede fikk aids og døde. 
Har nå bikket 60 og har unngått alle pinlige kjønnssykdommer og nå er faren over, tenker jeg.

Anonymkode: 61268...ea8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...