AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Siden veldig mange har ” glemt” kondom. Og vi vet jo alle hvor risky det er. Jeg har aldri hatt noen kjønnssykdom. Anonymkode: 9805e...1ee
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 Fysj nei. Men mannen min har dessverre en mer utsvevende historikk og har hatt klamydia en gang. Håper ikke jeg har fått masse HPV av han. Av og til angrer jeg på at jeg ble sammen med en med totalt ulikt syn på sex. Anonymkode: 4c1ee...7b9 3
Gjest Athena Catalina Skrevet 8. august 2022 #3 Skrevet 8. august 2022 Aldri hatt en eneste kjønnssykdom.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Jeg har ytterst sjeldent brukt kondom. Og har heller aldri hatt noen kjønnsykdommer. Men jeg holder meg til faste fuckfriends. Tester meg når jeg er hos gyno. Anonymkode: 7138c...46a 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #7 Skrevet 8. august 2022 Fikk klamydia en gang for noen år siden. Vi brukte kondom, ble smittet likevel. Anonymkode: 2f6cf...024 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #8 Skrevet 8. august 2022 Jeg ble smittet av klamydia i mine yngre dager av eks-kjæresten min. Det hadde vært slutt mellom oss en stund, han var ute og moret seg med andre, så fant vi tilbake til hverandre og han smittet meg med klamydia. Det var heldigvis bakterielt og derfor lett å kurere med antibiotikakur, og ikke noe livsvarig virus som herpes jeg ble smittet av da. Anonymkode: c5a52...7f5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #10 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fysj nei. Men mannen min har dessverre en mer utsvevende historikk og har hatt klamydia en gang. Håper ikke jeg har fått masse HPV av han. Av og til angrer jeg på at jeg ble sammen med en med totalt ulikt syn på sex. Anonymkode: 4c1ee...7b9 De regner vel med at alle som har hatt sex med minst to personer har (hatt) hpv. Så trenger ikke å være så utsvevende av den grunn... AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har ytterst sjeldent brukt kondom. Og har heller aldri hatt noen kjønnsykdommer. Men jeg holder meg til faste fuckfriends. Tester meg når jeg er hos gyno. Anonymkode: 7138c...46a De tester jo ikke for alt. Herpes f.eks, er et virus veldig mange har i kroppen uten å vite det. Anonymkode: 05bc8...a34 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #12 Skrevet 8. august 2022 Denne tar jeg som anonym. Jeg har egentlig ikke hatt et veldig utsvevende seksualliv. I alle fall ikke i forhold til mange andre. I løpet av mine 40 år har jeg hatt fire ons uten kondom, og jeg har hatt klamydia fire ganger 🙈 Ikke gjør som meg, beskytt dere folkens. Bruk kondom! Dette er virkelig ikke noe jeg er stolt over… Anonymkode: ff199...934 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #13 Skrevet 8. august 2022 Niks, ikke hatt herpes eller hiv heller. Anonymkode: 43f32...b3e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #14 Skrevet 8. august 2022 Ja, klamydia x 2🙈 - 34 år Anonymkode: 4b3e3...d05
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #15 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Niks, ikke hatt herpes eller hiv heller. Anonymkode: 43f32...b3e Hvordan vet du at du ikke har herpes? Har du testet? Eller har du aldri hatt utbrudd? Anonymkode: 05bc8...a34 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #16 Skrevet 8. august 2022 Var ganske løs i mine yngredager å null sykdommer Anonymkode: 37e06...67e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #17 Skrevet 8. august 2022 Aldri hatt noen kjønnssykdom. Aldri fått påvist hpv heller. Anonymkode: 4bfed...94f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #18 Skrevet 8. august 2022 Hadde klamydia en gang når jeg var 20. han var heldigvis såpass ærlig at han ga beskjed fort så jeg slapp å gå ubehandlet lenge. Anonymkode: 8589e...7ec
Grüner Skrevet 8. august 2022 #19 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fysj nei. Men mannen min har dessverre en mer utsvevende historikk og har hatt klamydia en gang. Håper ikke jeg har fått masse HPV av han. Av og til angrer jeg på at jeg ble sammen med en med totalt ulikt syn på sex. Anonymkode: 4c1ee...7b9 Statistisk sett vil 70% av alle seksuelt aktive kvinner få HPV, så det er nok ganske sannsynlig, ja. Men det finnes veldig mange forskjellige typer HPV-virus, og de færreste fører til kreft. De fleste er symptomfrie og ufarlige. Men siden HPV-virus er så pass vanlig, og siden noen varianter i verste fall kan føre til kreft, er det viktig å ta celleprøve. En kan også vaksinere seg.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #20 Skrevet 8. august 2022 En positiv ting med oss som levde utsvevende liv på åttitallet, vi lærte å bruke kondom for hivsmittede fikk aids og døde. Har nå bikket 60 og har unngått alle pinlige kjønnssykdommer og nå er faren over, tenker jeg. Anonymkode: 61268...ea8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå