Gå til innhold

Noen pult en PT-dame før?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er de i senga? Eller treningsdamer, som trener relativt mye på gymmet. Er de bra i senga? Forklar :) 

Anonymkode: bb3d9...c97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Abendstern skrev (2 minutter siden):

Gjør ikke annet 🤣

Å? Fortell.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og PT, hatt sex med mange av mine kunder. Kvinner er enkle slik, trenger bare litt bekreftelse så er det i gang.

Anonymkode: 63b3a...6aa

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Gjest Abendstern
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å? Fortell.

Sex er i seg selv trening  så hun er min pt🥵

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er mann og PT, hatt sex med mange av mine kunder. Kvinner er enkle slik, trenger bare litt bekreftelse så er det i gang.

Æsj

Anonymkode: 15390...14d

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sier kanskje mer om hvor lett du er på tråden og? 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Før hva? Før treningen? Før dusjen? Før du går hjem?

Anonymkode: bce1b...97e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan er de i senga? Eller treningsdamer, som trener relativt mye på gymmet. Er de bra i senga? Forklar :) 

Pult både mannlig og kvinnelig PT 💃🏼
Han var ikke noe å skrive hjem om, men hun var herlig.

At jeg og henne klaffet seksuelt hadde dog ingen ting med at hun er PT å gjøre. Jeg jobbet selv som PT og kan ikke helt se hvordan det skal være relevant for hvor god eller dårlig jeg er i senga🤷🏼‍♀️

For et merkelig spørsmål🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 29b5a...6b7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Synes de fleste PT-kundene virker dvaske og i høyden middels pene, i hvert fall på mitt lokale SATS-senter i Oslo. De pene damene trenger tydeligvis ikke PT.

Anonymkode: 958ea...662

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel svært få her inne, om noen i det hele tatt, som ville fått ligge med denne typen dame. 😂

Anonymkode: a8e5b...2b5

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er PT og har pult andre PT. Sexen er vel ikke noen spesiell om man er PT eller ikke.

Som det ble skrevet over her, så har også jeg hatt sex med flere av mine kvinnelige kunder. Mange blir altså så våte og mo i knærne av litt oppmerksomhet og lett berøring, at det er morsomt å se på 🙂 Og kjenne på. 

Anonymkode: 2a1ed...071

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er PT og har pult andre PT. Sexen er vel ikke noen spesiell om man er PT eller ikke.

Som det ble skrevet over her, så har også jeg hatt sex med flere av mine kvinnelige kunder. Mange blir altså så våte og mo i knærne av litt oppmerksomhet og lett berøring, at det er morsomt å se på 🙂 Og kjenne på. 

Anonymkode: 2a1ed...071

Jeg personlig er ikke så glad i kvinner med sixpack og vrengte bukselommer. Kvinner er lette når det kommer til oppmerksomhet og bekreftelse ja.

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Synes de fleste PT-kundene virker dvaske og i høyden middels pene, i hvert fall på mitt lokale SATS-senter i Oslo. De pene damene trenger tydeligvis ikke PT.

Anonymkode: 958ea...662

PT-kunder finner du i alle former, selv PT bruker andre PT for å utvikle seg. Verden er større enn din lille bobble.

Møffins skrev (10 timer siden):

Sier kanskje mer om hvor lett du er på tråden og? 

Tja, bryr meg ikke hva andre synes. Har sex med den jeg vil, når jeg vil. Sex er det jeg søker hos en kvinne.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 22.16):

Hvis man ser ei dame og skjønner hennes frustrasjoner og gir henne masse bekreftelse så legger de seg på rygg ja uavhengi av om det er pt, venn eller hemmelig elsker. Men å gjøre det i en jobbsituasjon blir feil.. 

Anonymkode: 365f8...a54

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen pult en magedanser før?

Noen pult en prest? En gartner? En sauebonde? 

Samma det, vel hvilken yrkesgruppe 🙄 Jaja, bortsett fra om det skulle være en prostituert, da. DET kan da kanskje generalisert være nevneverdig annerledes.

Anonymkode: 3f7f4...924

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Samma det, vel hvilken yrkesgruppe 🙄 Jaja, bortsett fra om det skulle være en prostituert, da. DET kan da kanskje generalisert være nevneverdig annerledes.

Gartner✔️

Anonymkode: 8f37f...a0b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis man ser ei dame og skjønner hennes frustrasjoner og gir henne masse bekreftelse så legger de seg på rygg ja uavhengi av om det er pt, venn eller hemmelig elsker. Men å gjøre det i en jobbsituasjon blir feil.. 

Anonymkode: 365f8...a54

Vi har jo sexen utenfor jobben da, så ser ikke noe problem i dette. Hatt mange flotte kvinner, både lubbne og godt trente. Er de med gjennomsnittlig utseendet som har vært de beste i senga :) Det dårligste er "pene" jåledukker som er så opptatt av hvordan de ser ut....så nå har jeg slutta å gå etter de. Nå er det mer plain-jane med flott kropp, som har litt hjerne i tillegg...tenner meg mye mer. Disse er ofte litt mer ekte som mennesker :) 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Slutt å bli så furt. Hvor ofte ser du en heit prest eller sauebonde? 

Poenget er at de fleste kvinnelige PT’er er attraktive. Langt mer attraktive enn sikkert allt kvinnene her inne, og uoppnåelig for majoriteten av menn her inne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Poenget er at de fleste kvinnelige PT’er er attraktive. Langt mer attraktive enn sikkert allt kvinnene her inne, og uoppnåelig for majoriteten av menn her inne. 

Men det har ingen ting å si for hvordan de er i senga. Den mannlige PTn jeg hadde sex med, var ræva. Dårlig sex. Det har ikke noe med jobben hans som PT å gjøre, men at han var en dårlig elsker 🤷🏼‍♀️

BTW så jobbet jeg selv som PT den gang, og vil absolutt hevde at jeg ser bra ut, og i tillegg skriver på KG💃🏼

Anonymkode: 29b5a...6b7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...