AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Hei! Jeg er en 30 år gammel dame som fortsatt driver å holder på med bachelorgraden min. Har holdt på med den siden 2016. Begynte på en studieretning, sluttet, begynte på en annen, tok ett år fri, begynte, tok ett år fri igjen, begynte igjen og nå er jeg på siste året jeg har for å kunne fullføre bachelorgraden min. Samtidig som jeg prøver å fullføre bachelorgraden, så driver jeg å søker jobb og hvor enn jeg går så ønsker arbeidsgiver å ringe referansene mine. Veldig ofte så spør de meg på intervju: Hvem kan vi ringe og jeg føler jeg må ha noen å si. Som regel etter at de har ringt referansene, så ender jeg opp med å ikke få jobben eller få en jobb med dårlige arbeidsoppgaver. Føler at jeg sliter veldig med selvtilliten pga jeg henger så bakpå alt. Folk på min alder har familie, bolig og alt imens jeg sitter her og sliter med å gjennomføre en bachelorgrad og få meg en relevant jobb. Noe tips for å komme seg unna en slik situasjon? Anonymkode: a5192...12a
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 Har du meldt deg opp på vikarbyrå? Praksis via nav bare for å få et bein innafor? At du bruker 7 år med masse frem og tilbake for å fullføre en bachelorgrad er jo selvsagt litt hakk i cv-en, så jeg tror du må være villig til å 'ta det som kommer din vei'. Anonymkode: 127f2...3b4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå