Gå til innhold

Hvilket kredittkort, uten årsavgift, er best for å samle EuroBonus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har Googlet en del, men finner ikke helt ut hva som er det beste. Mye gammel informasjon ute. Ideelt sett vil jeg gjerne spare trumf og få EuroBonuspoeng. 

Noen tips? Rente og sånt er uvesentlig for jeg kommer til å betale til forfall og før rentene løper. 

Anonymkode: 1f5e1...d52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du finner gode kort uten årsgebyr som gir ekstrapoeng i EBB.

Det går i Amex og Eurobonus fra SAS i ulike klasser. Begge de har gebyr. Da må du bruke Trumfkortet i tillegg ( du kan lage kopi av strekkoden). Husk å legge inn fast overføring til EBB på poeng i Trumf.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, A-hunter said:

Tror ikke du finner gode kort uten årsgebyr som gir ekstrapoeng i EBB.

Det går i Amex og Eurobonus fra SAS i ulike klasser. Begge de har gebyr. Da må du bruke Trumfkortet i tillegg ( du kan lage kopi av strekkoden). Husk å legge inn fast overføring til EBB på poeng i Trumf.

En skal lese mye rart på dette forumet. 

• American Express Classic: 0 i årsgebyr, 10 EB pr. 100 kr. Mulighet for Companion Ticket I Europa.
  • Shell Mastercard: 0 i årsgebyr, 0,5% Trumfbonus som kan veksles til EB. Mer bonus på drivstoff.
  • Trumf Visa: 0 i årsgebyr, 0,5% Trumfbonus (unntatt dagligvare i konkurrenter til Norgesgruppen) som kan veksles til EB. Mer i Norgesgruppens butikker.

Anonymkode: 59a07...aa0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

• American Express Classic: 0 i årsgebyr, 10 EB pr. 100 kr. Mulighet for Companion Ticket I Europa.
  • Shell Mastercard: 0 i årsgebyr, 0,5% Trumfbonus som kan veksles til EB. Mer bonus på drivstoff.
  • Trumf Visa: 0 i årsgebyr, 0,5% Trumfbonus (unntatt dagligvare i konkurrenter til Norgesgruppen) som kan veksles til EB. Mer i Norgesgruppens butikker.

Mulig brillene må på der? Amex Express Classic og Trumf Visa er jo ikke en gang kredittkort, noe som er spørsmålet i denne tråden, jmf overskriften.

Enig i Shell-kortet, men det er kun egnet for drivstoff hos Shell. Andre kort (som koster litt) gir vesentlig mer poeng.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne man hatt en samletråd om de mest gunstige kredittkortene kanskje? :) 

Anonymkode: 570ce...ca4

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, A-hunter said:

Mulig brillene må på der? Amex Express Classic og Trumf Visa er jo ikke en gang kredittkort, noe som er spørsmålet i denne tråden, jmf overskriften.

Enig i Shell-kortet, men det er kun egnet for drivstoff hos Shell. Andre kort (som koster litt) gir vesentlig mer poeng.

Jo. Begge kortene er kredittkort. Hvorfor påstår du noe annet?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kunne man hatt en samletråd om de mest gunstige kredittkortene kanskje? :) 

Anonymkode: 570ce...ca4

Ja, det er bare å bruke denne tråden 😊

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Men hvis jeg må veksle inn trumf i EB så får jeg jo ikke begge deler? 

AmEx classic kan nok være noe for meg ja, takk! 😊

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvis jeg må veksle inn trumf i EB så får jeg jo ikke begge deler? 

AmEx classic kan nok være noe for meg ja, takk! 😊

Vanskelig å få i pose og sekk. Med de kortene som gir Trumf kan du velge. Å ta ut bonusen som kroner når du handler hos Norgesgruppen er dårlig deal når overføring til Eurobonus gir 13,5 poeng pr. Trumf-krone. Dersom du er opptatt av Eurobonus selvsagt.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...