Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg flyttet ut fra samboer grunnet hans dårlige oppførsel. Han innrømmer selv han har tabba seg ut over tid. Ikke stilt opp for verken meg eller barnet, kun prioritert egne ønsker og behov.. samtidig lyvd om feks alkohol , tobakk , økonomi osv. fikk nok og flytttet ut. Sa at vi ikke trengte å gjøre det slutt, men at jeg trengte litt avstand. Ville dere godtatt det om dere var han? Er det naturlig at han bare går videre og finner ny partner  uten å prøve å endre seg noe? Skjønner det om jeg gikk pga følelser og vi ikke hadde barn😅 jeg var villig til å gjøre alt.. ønsket bare å ha litt space .. men kunne møttes mye osv…  

Anonymkode: 1b503...81e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om han virkelig skal innse at det må forandring til, så kan det være litt skummelt at han tenker at han har deg uansett. Kanskje du ikke skal love noe, men si at du skal tenke på det og trenger tid. Vær utilgjengelig, gi all tid og energi på å bygge deg selv opp med helse, søvn og kosthold, og bruk kvalitetstid med barnet slik at det får mest mulig trygge rammer midt i en stor forandring. Av erfaring er det den beste muligheten å være hard og ganske utilgjengelig om han skal skjønne at han kan miste deg for godt om han ikke tar tak i livet sitt. 

Anonymkode: 8f9d2...917

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om han virkelig skal innse at det må forandring til, så kan det være litt skummelt at han tenker at han har deg uansett. Kanskje du ikke skal love noe, men si at du skal tenke på det og trenger tid. Vær utilgjengelig, gi all tid og energi på å bygge deg selv opp med helse, søvn og kosthold, og bruk kvalitetstid med barnet slik at det får mest mulig trygge rammer midt i en stor forandring. Av erfaring er det den beste muligheten å være hard og ganske utilgjengelig om han skal skjønne at han kan miste deg for godt om han ikke tar tak i livet sitt. 

Anonymkode: 8f9d2...917

Ja tenkte det å være hard var det å flytte fra… men begynner å bli usikker om det ble mot sin hensikt da han virker som han bare gir opp.. men kan hende han føler han har makta… får kanskje bare se om han snur og kommer tilbake med en beklagelse og endring  …

ts

Anonymkode: 1b503...81e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...