AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Hei! Jeg bleket tennene mine i sommer hos tannlege, og har etter det kun drukket 1 kopp kaffe til dagen (med sugerør), skyller munnen godt med vann etter alle måltider/drikke. Det et mulig jeg ser feil, men synes de har blitt gulere igjen allerede… er det noen som har gode anbefalinger ift tannkrem, tannbørste og munnskyllevann som er best på å fjerne belegg og misrfarging? Har hørt at oral b white skal være bra… Anonymkode: 79a60...64e
haagen1 Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 (endret) Vil egentlig tro det er normalt at tennene er blitt noe mer "gul" over tid, da ikke bleking er permanent, og alt slites. Husk også at matvarer kan farve tennene, samt brus, te og alkohol etc. Hilsen en med gule-sterke tenner PS! Merket selv at tennene ble betydelig hvitere etter snus-kutt. Selv om det sikkert ikke er casen her. Endret 8. august 2022 av haagen1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #3 Skrevet 15. august 2022 Har også bleket tennene hos tannlegen, og bruker opalescence whitening toothpaste. Den brukte jeg mens jeg bleket også. Anonymkode: f286f...d53
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #4 Skrevet 15. august 2022 Jeg bleker årlig (skinne og middel fra tannlege). De blir jo litt gulere gjennom året igjen, men ikke like gule som de var, det er psykisk. Drikker kaffe og vin som jeg ønsker, kaffe gjennom sugerør - det er å ofre for mye nytelse for velvære i min verden. Uansett, det med best effekt er en skikkelig tannbørste. Jeg bruker Philips Sonicare morgen og kveld. Selv med dyre/bedre tannkremer kjøpt i utland merker jeg ikke noen forskjell på hvitheten, men etter to uker med manuell tannbørste (aldri igjen) så jeg en tydelig forskjell til det verre. Anonymkode: 2413d...e71 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2022 #5 Skrevet 15. august 2022 Nu Skin AP 24 whitening tannkrem Anonymkode: 2ea3f...1b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå