Gå til innhold

Mannen min gjorde noe rart...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min ( har vært gift i 1 år) sjokkerte meg veldig i går.  Når vi hadde deilig sex i misjonær tok han tak i føttene mine og begynnte å slikke dem og suge på tærne. Han spurte om han kunne på sprute på dem. Tror jeg starte ja men ble så satt ut... Er dette innafor av partner å gjøre,  tenker altså på og gjøre ting med beina under sex? 🤣

Anonymkode: 6d21d...0f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klart det er innafor. Det er en helt normal fetish. Det er bare synd at han ikke var åpen med deg før, men når du er så dømmende så er det ikke rart

Anonymkode: edf5b...04c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Google «foot fetish». Eller forresten, ikke gjør det ;)

Ikke en unormal greie å ha, visstnok 🤷🏻‍♂️

Anonymkode: 4fd7a...072

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når vi hadde deilig sex i misjonær tok han tak i føttene mine og begynnte å slikke dem og suge på tærne

Du er myk 🥰

Anonymkode: 36eb2...010

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er både innafor og ganske uskyldig.

Det kunne vært verre.

Anonymkode: 5d8b6...f07

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Hottentått
Skrevet

Min ex ville at jeg skulle tisse på han. Da snakker vi. La han kose med føttene dine du 😆 det er uskyldig og helt innafor. 

AnonymBruker
Skrevet

Har dere ikke snakket om sex? I løpet av et utall år som par og samboere og så som gifte? 

Anonymkode: d3556...bcd

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tja. Innafor og innenfor... Han involverte deg i kinken hans, uten å spørre om samtykke først. 

Endret av SlemUlv
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Hottentått skrev (24 minutter siden):

Min ex ville at jeg skulle tisse på han. Da snakker vi. La han kose med føttene dine du 😆 det er uskyldig og helt innafor. 

Mud sex mao, og det er og en fetisj. Ikke noe for meg men 

Anonymkode: c4e77...3a2

Gjest Hottentått
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mud sex mao, og det er og en fetisj. Ikke noe for meg men 

Anonymkode: c4e77...3a2

Ikke meg heller 🤣 det var ikke noe han maste om, men spørsmålet ødela ganske mye for min del..

AnonymBruker
Skrevet
Hottentått skrev (28 minutter siden):

Oh, that’s my thing (bare omvendt) 🤤 Mannen min er ok med det, jeg oppfyller hans fetisjer så.  Deilig når han tisser inni meg før/under/etter sex!

Anonymkode: ef4c2...b09

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Mannen min ( har vært gift i 1 år) sjokkerte meg veldig i går.  Når vi hadde deilig sex i misjonær tok han tak i føttene mine og begynnte å slikke dem og suge på tærne. Han spurte om han kunne på sprute på dem. Tror jeg starte ja men ble så satt ut... Er dette innafor av partner å gjøre,  tenker altså på og gjøre ting med beina under sex? 🤣

Anonymkode: 6d21d...0f5

Dette sjokkerte deg?

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har vel hatt fantasien lenge, og nå endelig turte han å teste. 

Samtidig syns jeg jo slike ting bør tas opp på forhånd. Ikke alle vil bli sugd på tærene. Kunne jo endt med at spark om du er kilen. Og det kunne gjort at du mistet lysten totalt om dette er noe du syns er ekkelt.

Anonymkode: f62a3...c1d

Skrevet

I mine øyne er det aller meste ok - så lenge begge er med på det.

Så, jeg synes du bør spørre deg selv: Synes du det er innafor? Det er egentlig det eneste som teller. ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Sjokket over dette ? wow, hva er det å bli sjokket over.

Anonymkode: b90fe...427

• Liker 1
Skrevet

Og jeg som trodde ungdommen var så opplyste og frisinnede.... Det kan da umulig være et problem, hva med å snakke sammen om hva man liker?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Sjokket over dette ? wow, hva er det å bli sjokket over.

Anonymkode: b90fe...427

At noen plutselig involverte en kink i sexlivet dems, uten å snakke om det først. Og dermed uten samtykke 

AnonymBruker
Skrevet

SlemUlv skrev (1 minutt siden):

At noen plutselig involverte en kink i sexlivet dems, uten å snakke om det først. Og dermed uten samtykke 

Herregud.. 

Skal man lage nummer ut av denne bitte-lille-hendelsen, da vet man verden er i ferd med å gå fra forstanden.. 

Anonymkode: 04960...f3e

• Liker 2
Skrevet

Dere skjønner vel at det er ikke er kvinne som har skrevet dette???  Jezes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...