AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Del Skrevet 8. august 2022 Ser etter romaner som handler om, et kjærlighetsforhold mellom to kvinner. Jeg er lesbisk, men har egentlig aldri funnet en bok der hovedkarakterene var kvinner, i en kjærlighetsroman. Vil jo gjerne lese noe jeg kan relatere til..😅 Wlw betyr: woman-loving-woman/women-loving-women - for dere som ikke visste det. Visste ikke helt hva jeg skulle skrive i tittelen🙈 Anonymkode: feb80...d76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2022 #2 Del Skrevet 9. august 2022 Ikke direkte romaner, men finnes en hel sjanger (eller to) japanske tegneserier som handler om det 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #3 Del Skrevet 10. august 2022 Det var en gang to lesbiske kvinner som var forelsket i hverandre. De hadde et problem. De løste problemet. Og så var de lykkelige i alle sine dager. Anonymkode: a33a7...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet 11. august 2022 #4 Del Skrevet 11. august 2022 Bøkene til Anne Holt har ofte lesbiske karakterer🙂, men det er krim da… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #5 Del Skrevet 11. august 2022 Sarah Waters har flere. Patricia Highsmiths The price of salt er ganske episk. Carmilla av Sheridan Le Fanu dersom du liker vampyrer. Har ikke lest av Gerd Brantenberg, men mener å huske at hun også skal ha skrevet om lesbisk kjærlighet. Søker du på Goodreads finnes det digre lister, spesielt dersom du leser på engelsk og/eller har lesebrett 🙂 Anonymkode: e962f...500 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2022 #6 Del Skrevet 11. august 2022 Fried green tomatoes. Anonymkode: abd5c...090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå