Gå til innhold

Jeg avslår ca annen hver date, fordi jeg er redd for å investere for mye i han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en mann som vil treffe meg hver dag. Han ringer meg gjerne to ganger om dagen. Første kveld vi møttes på byen var det heftig dansing, og han ville ta meg med hjem. Jeg sa nei. Siden har vi møttes tre ganger, også vært ute på byen sammen og drukket. Men aldri igjen siden første kvelden, har han spurt om sex eller sove sammen. Han foreslår bare dater utenfor hjemmet. 
Først tenkte jeg at han bare var ute etter sex, men nå begynner jeg å lure på om han er interessert i meg - ikke bare sex. Eller har han bare skiftet taktikk siden jeg en gang nevnte at jeg ikke er ute etter quick fix, men forhold. Er veldig tiltrukket av han, men er redd for å bli såret om jeg ligger med han og han "stikker". Jeg avslår ca annen hver date, fordi jeg er redd for å investere for mye i han. 
Kan noen hjelpe meg med noen refleksjoner? Bør jeg bare gå videre til jeg treffer en jeg har slik tvil med?

Anonymkode: 84b48...09e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har skrevet om han her før, ikke sant? :)

Jeg vet ikke, helt ærlig. Kanskje han vil noe mer, kanskje han er en slask men en utholdende en.

Hva tenker du om han som person? Liker du å være sammen med han?

Anonymkode: 70238...cd8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du tar sorgene på forskudd her. :) ja, noen menn kan få blod på tann når damen virker hard to get. Da får de det nesten som et mål om å ligge med henne. Men det trenger ikke stemme denne gangen. Kan godt hende at han faktisk liker personligheten din mye mer enn bare kroppen din nå som han har blitt bedre kjent med deg. Noen menn liker kvinner som er ordentlige. Ikke løssluppne. Det er disse kvinnene menn søker å ha et forhold med. Så det trenger ikke være det at han har endret "taktikk", men at han heller har endret perspektiv og tatt seg sammen.

Synes du skal gå på noen flere dates. Du kommer aldri til å vite hva han vil med deg om du ikke prøver og ser hva som skjer videre.

Om han er interessert i deg så merker du det på spørsmålene. Er han genuint opptatt av deg? Ler dere sammen? Forteller han deg personlige ting? 

Ikke alle menn er kjipe. :)

Om han virkelig liker deg så vil han også respektere deg når du sier du vil vente med sex. Så hvis du klarer å holde fingrene av fatet og ikke ligge med han tidlig, så vet du iallefall litt hvordan landet ligger.

Anonymkode: ee3ae...b1a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du har skrevet om han her før, ikke sant? :)

Jeg vet ikke, helt ærlig. Kanskje han vil noe mer, kanskje han er en slask men en utholdende en.

Hva tenker du om han som person? Liker du å være sammen med han?

Anonymkode: 70238...cd8

Takk... Er veldig tiltrukket av han. Digger å være sammen med han. Han gir så mye av seg selv. Veldig oppmerksom og flirter masse. I det lange løp er jeg usikker om han blir litt for "light" . 
Tror jeg bare jeg må fortsette å se han litt mer og innstille meg på at han fordufter etter sex. Så har jeg ikke investert mer enn det jeg er villig til å miste

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg synes du tar sorgene på forskudd her. :) ja, noen menn kan få blod på tann når damen virker hard to get. Da får de det nesten som et mål om å ligge med henne. Men det trenger ikke stemme denne gangen. Kan godt hende at han faktisk liker personligheten din mye mer enn bare kroppen din nå som han har blitt bedre kjent med deg. Noen menn liker kvinner som er ordentlige. Ikke løssluppne. Det er disse kvinnene menn søker å ha et forhold med. Så det trenger ikke være det at han har endret "taktikk", men at han heller har endret perspektiv og tatt seg sammen.

Synes du skal gå på noen flere dates. Du kommer aldri til å vite hva han vil med deg om du ikke prøver og ser hva som skjer videre.

Om han er interessert i deg så merker du det på spørsmålene. Er han genuint opptatt av deg? Ler dere sammen? Forteller han deg personlige ting? 

Ikke alle menn er kjipe. :)

Om han virkelig liker deg så vil han også respektere deg når du sier du vil vente med sex. Så hvis du klarer å holde fingrene av fatet og ikke ligge med han tidlig, så vet du iallefall litt hvordan landet ligger.

Anonymkode: ee3ae...b1a

Takk 🙂 I starten snakket han veldig mye om seg selv, snakket mye generelt. Det sa jeg til han. Merket at han ble litt "såret" av det. Etter det har han roet snakkingen. Nå er det ca 50 - 50 og han er interessert i å høre om meg, jobben, foreldre, søsken etc.. (men jeg er litt paranoid og tenker det også er et triks for å få seg sex..) Ja, han er åpen og snakker om personlige ting. Vi snakker hver dag lenge. Han legger ikke opp til seksuelle samtaler. Men ja.. jeg kan jo tolke meg i hjel..
Prøver å drøye sexen noen dater mer iallfall. Så tror jeg ikke at JEG klarer mer. Han er så tiltrekkende

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 16.44):

Jeg dater en mann som vil treffe meg hver dag. Han ringer meg gjerne to ganger om dagen. Første kveld vi møttes på byen var det heftig dansing, og han ville ta meg med hjem. Jeg sa nei. Siden har vi møttes tre ganger, også vært ute på byen sammen og drukket. Men aldri igjen siden første kvelden, har han spurt om sex eller sove sammen. Han foreslår bare dater utenfor hjemmet. 
Først tenkte jeg at han bare var ute etter sex, men nå begynner jeg å lure på om han er interessert i meg - ikke bare sex. Eller har han bare skiftet taktikk siden jeg en gang nevnte at jeg ikke er ute etter quick fix, men forhold. Er veldig tiltrukket av han, men er redd for å bli såret om jeg ligger med han og han "stikker". Jeg avslår ca annen hver date, fordi jeg er redd for å investere for mye i han. 
Kan noen hjelpe meg med noen refleksjoner? Bør jeg bare gå videre til jeg treffer en jeg har slik tvil med?

Ikke unngå han, han prøver jo å få til å bli kjent med deg! Du sa at du ville ha forhold jo!

Anonymkode: da682...168

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...