AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Var ganske lite lyd de første gangene jeg brukte den men etter det begynte den å lage mere lyd. Noen grunn til den kan bråke mere? Skjedd med noen andres? Er stabil lyd høres ikke ut som noe er galt med den Anonymkode: 22be1...b86
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3 Skrevet 8. august 2022 Send en mail til forhandleren og spør. Min går som normalt, stille og rolig. Anonymkode: 9148b...4e7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Den bruker jo "luft trykk/vakum" så om den ikke tetter så lager den vel mer lyd? Anonymkode: 27341...4d8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #5 Skrevet 8. august 2022 Om gummisaken på hodet ikke sitter riktig i sporet så lager den mer lyd. Kan det være det? Anonymkode: 00561...fec
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Hode sitter riktig men den plast dingsen som er inni kanskje den kan sitte løst. Noen som har fikset det før eller burde jeg bare la det være? Litt redd får at vist den er løs at jeg kan få støt eller noe 😂 hadde jo vært tidenes flause å få strøm av den 😂😂 Anonymkode: 22be1...b86
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #8 Skrevet 9. august 2022 Bråker den hele tiden når den er på eller kun når du bruker den? Min bråker mer når det er veldig vått for det kommer væske inni liksom. Anonymkode: d6cdd...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå