Gå til innhold

Hvordan traff du din nåværende kjæreste/samboer/ektefelle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var det via nettdating? Andre former for sosial kontakt via nettet? På byen? Via fritidsaktiviteter? Eller gjennom en annen sammenheng? 

Hvor lang tid tok det fra dere møtte hverandre, til dere offisielt ble sammen? Hvor lenge har dere nå vært et par? Har dere barn sammen? Noen skjær i sjøen underveis, eller bare fryd og gammen hele veien? 

Anonymkode: b0174...802

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nettet, sukker.no, for ti år siden :)

Har ikke noen offisiell "ble sammen" dato, vi hadde aldri Praten. Vi bare ble kjærester. 

Vært sammen ti år, to barn. Ingen skjær i sjøen :) 

Anonymkode: 159fe...cc6

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tinder, tre år siden. Definerte oss vel i et forhold etter en måneds tid. Er særboere pga barn fra før på begge sider, det oppleves i blant komplisert. 

Anonymkode: 7de70...e6f

AnonymBruker
Skrevet

Studentarrangement for 20 år siden. Dultet borti hverandre, begynte å prate. Teksting dagen etterpå. Og har egentlig hatt det supert sammen siden. 

Anonymkode: c256f...ca9

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Gjennom en felles venn, ganske tilfeldig, ikke spleiset eller noe. Tok noen mnd før vi ble offisielt sammen, men har vært det i 10 år

Anonymkode: 34f4f...5c9

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

På vei til taxikø med noen venninner møtte vi på en fyr vi kom litt i prat med. Jeg var egentlig ute på date med en annen den kvelden,  men vi hadde sagt hadet før vi gikk mot taxien. Det var ikkenoen god klaff.  Vi bestemte oss for å plukke opp kebab på veien. Jeg var litt full og fikk det for meg at han fyren også skulle ha kebab,  så jeg kjøpte en til han også.  Lureste jeg har gjort.  Praten fløt lett og han fikk tlf nummeret mitt og to dager senere ble det kaffedate som utartet til vin, som endte med at vi nå har vært sammen i snart 11 år. Fra kjærester til samboere til gift.

Anonymkode: d5b65...2fc

• Liker 2
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Var det via nettdating? Andre former for sosial kontakt via nettet? På byen? Via fritidsaktiviteter? Eller gjennom en annen sammenheng? 

Hvor lang tid tok det fra dere møtte hverandre, til dere offisielt ble sammen? Hvor lenge har dere nå vært et par? Har dere barn sammen? Noen skjær i sjøen underveis, eller bare fryd og gammen hele veien? 

Vi møttes via Tinder. 

Det tok 14 dager fra vi møttes til vi car offisielt kjærester 😅 Facebook og det hele. 5 år siden. Giftet oss for 1,5 år siden. Barn nr 2 på veg og jeg har et fra før.

Ikke et eneste skjær i sjøen, bank i bordet ❤

Anonymkode: 1b748...c45

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Tinder. 

Tok noen mnd fra vi matchet til han skrev til meg. Så traff vi hverandre ganske raskt etter at kontakten var opprettet. Også har der vært oss. Aldri hatt det sånn med noen før!!

Anonymkode: 1c59f...dc3

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

En chatteside for over 20 år siden.

Anonymkode: 213c5...947

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Vi møttes via Tinder. 

Det tok 14 dager fra vi møttes til vi car offisielt kjærester 😅 Facebook og det hele. 5 år siden. Giftet oss for 1,5 år siden. Barn nr 2 på veg og jeg har et fra før.

Ikke et eneste skjær i sjøen, bank i bordet ❤

Anonymkode: 1b748...c45

Herlig å høre man kan finne kjærligheten på Tinder. ❤️ 

Sender masse god energi deres vei. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

På byen faktisk. Vi ble vel sammen ganske umiddelbart. Har vært sammen i fem år, ikke barn sammen og det skal vi ikke ha heller, har nok med dem vi har fra før, begge to av oss. 

Anonymkode: d4fa8...2db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På jobb for 12 år siden. (Vi jobber ikke sammen lenger ;))

Anonymkode: 985fb...396

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Møttes på felles hobby. 4 mnd til vi offisielt ble sammen for 7 år siden. Er gift :) alt er fint, bortsett fra min kroniske sykdom som er krevende for oss begge.

Anonymkode: 520ed...1b5

• Hjerte 3
Skrevet

Gjennom treff i forbindelse med hobby for 6 år siden. Jeg var ikke klar for forhold da, mens han var veldig på. Tok derfor 3‐4 mnd før vi ble kjærester, men i etterkant ser jeg vi opptrådde som kjærester helt fra start. Dro blant annet på backpacking i utlandet sammen bare en måned etter vi møttes, som "venner". Var en del kommunikasjonsutfordringer i starten som ble nøstet opp. Ingen felles barn enda. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi traff hverandre på skitur med felles venner for 15 år siden. Ble offisielt sammen noen måneder senere. Er gift og har to barn idag. 

Anonymkode: b12db...95d

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Møttes online via gaming, nå er vi lykkelig gift og har 2 barn sammen 😊

Anonymkode: c118f...1bd

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Møttes på barneskolen.

Tok ca 25 år fra vi møttes til vi ble kjærester 💃🏼

Anonymkode: 1dff6...23c

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes på fest. Snakket hele kvelden til neste morgen. Så gikk det noen mnd før vi begynte å chatte på messenger 🥰

Anonymkode: f28e3...884

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På Tinder for snart 3 år siden 🥰

Anonymkode: 280c7...0fe

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...