AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Hei, Er gravid i uke 13. De siste fire dagene har jeg hatt litt småblødninger, det er ikke snakk om mer enn litt blodig utflod når jeg tørker meg. Samtidig har jeg hatt en tyngdefornemmelse i underlivet, akkurat som noe skal dette ut. Jeg har også litt vondt i korsryggen og i urinblæra/skambeinet. Jeg er selvfølgelig veldig redd for at dette er en begynnende spontanabort. Har bestilt tid til ultralyd, men der var det ventetid.. :( jeg har ikke hatt sex den siste uken, så det kan heller ikke være grunn til blødningene. Jeg synes også det er rart at jeg opplever det først nå i uke 13, når jeg ikke har opplevd det før.. vet ikke helt hva jeg vil med dette, var vel ute etter noen erfaringer mens jeg venter på ultralyden som først er om en uke!! :( noen som har opplevd lignende hvor det har gått bra? Anonymkode: e3da0...d71 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei, Er gravid i uke 13. De siste fire dagene har jeg hatt litt småblødninger, det er ikke snakk om mer enn litt blodig utflod når jeg tørker meg. Samtidig har jeg hatt en tyngdefornemmelse i underlivet, akkurat som noe skal dette ut. Jeg har også litt vondt i korsryggen og i urinblæra/skambeinet. Jeg er selvfølgelig veldig redd for at dette er en begynnende spontanabort. Har bestilt tid til ultralyd, men der var det ventetid.. jeg har ikke hatt sex den siste uken, så det kan heller ikke være grunn til blødningene. Jeg synes også det er rart at jeg opplever det først nå i uke 13, når jeg ikke har opplevd det før.. vet ikke helt hva jeg vil med dette, var vel ute etter noen erfaringer mens jeg venter på ultralyden som først er om en uke!! noen som har opplevd lignende hvor det har gått bra? Anonymkode: e3da0...d71 Hei. Ja opplevd noen liknende i uke 14 bare jeg blødde masse,friskt blod. Viste seg å være et hematom på morkaken,ikke noe farlig. Jeg kjente også nedpress og mens murringer.Morkaken lo veldog lavt,senere i ca ukr 17 steg den opp og da var alt normalt. Baby ble født 10 dager etter termin Frisk og fin baby. 2,5 år nå😊 Anonymkode: 8daf8...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå