AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Så jeg lå med ei søt dame i helga, det var jo som det pleier, men det jeg tenkte på var at vi var begge ubarberte nedentil og hun ville at jeg skulle slikke henne, personlig har jeg ikke noen store problemer med å spise hårete mus så jeg gjorde det og hadde det fint, men når jeg ville at hun skulle suge meg så virket hun nesten fornærmet fordi "hår er ekkelt" og at "hun liker ikke hår i maten". Nå skal man vel ikke suge så hardt at man napper hårene ut, og når jeg har spist hårete mus så har det aldri vært noe problem med hår i munnen. Hva synes dere om menn/kvinner som har hår nedentil som vil ha oralsex fra dere, men som nekter å gi noe tilbake fordi de ikke liker hår? Personlig synes jeg det er litt hyklersk. Anonymkode: 29aff...51b 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 Hva er problemet med å gå videre, UTEN henne? Vær en mann for guds skyld. Slutt å sytt, kutt henne ut. Anonymkode: e47bd...8e4 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3 Skrevet 8. august 2022 Jeg møtte en fyr en gang som elsket å få oralsex, men som syntes det var ekkelt å gi, så det er nok ganske vanlig å ha en standard for seg selv og én standard for andre. Anonymkode: c1c16...15e 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Men liksom... har du masse hår på penis? Oppover skaftet? Da er det jo hår i maten. Skiller man hårete kjønnslepper så får man jo ikke stort med hår i kjeften. Anonymkode: c9f18...8d2 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #5 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er problemet med å gå videre, UTEN henne? Vær en mann for guds skyld. Slutt å sytt, kutt henne ut. Anonymkode: e47bd...8e4 Nå er jo ikke dette noen jeg er sammen med, da. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg møtte en fyr en gang som elsket å få oralsex, men som syntes det var ekkelt å gi, så det er nok ganske vanlig å ha en standard for seg selv og én standard for andre. Anonymkode: c1c16...15e Greit nok om man ikke liker å gi oralsex, men saken her er å nekte å gi på grunn av hår når man er skikkelig hårete selv, men nesten krever å få. AnonymBruker skrev (1 time siden): Men liksom... har du masse hår på penis? Oppover skaftet? Da er det jo hår i maten. Anonymkode: c9f18...8d2 Nei, jeg har ikke det, jeg trimmer uansett hårene fordi jeg ikke vil ha helt fullt jungel, men hun syntes det nok var for mye hår med mindre det var helt glatt. Anonymkode: 29aff...51b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Det nytter aldri å tro at alt skal være likt hele tida. Min eks likte kun å suge på penishodet, og brydde seg nada om hvor hårete jeg var. Senere har jeg møtt kvinner som innlemmer pung, mellomkjøtt, og hele skaftet i prosessen, og da er det selvfølgelig å stille opp barbert. Jeg takler godt en naturlig behåret kvinne, og forlanger ingen ting. Anonymkode: 45b7b...1b0 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #7 Skrevet 8. august 2022 Hun spurte deg om du kunne slikke henne? Tenker det er hvertfall veldig bra at hun spør hvis hun gjorde det. Veldig sjeldent det er motsatt....det er egentlig bare å putte tryne oppi penisen omtrent. Men personlig hadde jeg ikke tenkt så veldig mye over det. Hvis jeg hadde vært hårete (veldig hårete) vet jeg ikke helt om jeg hadde klart å nyte å bli slikka for å være ærlig for hadde bare tenkt at den som slikker syns det er ekkelt. Men bryr meg ikke så mye andre veien. Anonymkode: 0a4c1...b1c 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #8 Skrevet 8. august 2022 Google «hykler». Anonymkode: a79ba...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #9 Skrevet 8. august 2022 Jeg har møtt to menn som ikke vil slikke men som gjerne tar imot. De var begge hårete og ymtet samtidig om at jeg skulle stusse og barbere. Det gadd jeg da ikke. Dette er helt fremmed for meg som er glad i gjensidig oralsex. Hvis noen hadde slikket meg hadde det ganske raskt kommet inn i mitt hode at jeg skal gjengjelde eller i det minste unnskylde meg for at jeg ikke gjengjelder. Dette er for øvrig ikke et problem for meg ettersom jeg elsker å utføre oral hvis jeg liker personen godt. Men At det ikke falt dem inn å verken gjengjelde eller si noe om hvorfor de ikke gjengjelder, var veldig uforståelig for meg og det var kjapt over. Jeg ønsker en person som har et klart bilde av å gi og ta også i en slik setting. Anonymkode: 3471a...35a 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #10 Skrevet 8. august 2022 Menn fikk vel smake sin egen medisin der, rett og slett. Anonymkode: 107a4...563 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #11 Skrevet 8. august 2022 Jeg elsker å motta oralsex men er ikke noe glad i å gi. Mannen min elsker å gi, men ikke å motta. Anbefaler å møte noen med den kompabiliteten. Fungerer strålende 💃🏼 Anonymkode: 0d756...c7e 1 1
Hunmedham Skrevet 8. august 2022 #12 Skrevet 8. august 2022 Er det så rart at folk er forskjellige? Noen liker noe, men ikke noe annet. Trenger man å kalle det hyklersk? 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #13 Skrevet 8. august 2022 Hunmedham skrev (2 minutter siden): Er det så rart at folk er forskjellige? Noen liker noe, men ikke noe annet. Trenger man å kalle det hyklersk? Hvis du krever å få oral mens du har svær skog, men nekter å gi fordi partneren din har svær skog, så ja, da kan man kalle det hyklersk. Anonymkode: 29aff...51b 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #14 Skrevet 8. august 2022 Kroppshår er 100% normalt. VI SKAL HA KROPPSHÅR. Gir faen i om partner har hår i underlivet sitt. Sliter mer når det er glattbarbert. Som kvinne har jeg opplevd at svært mange menn ikke går ned på meg, og jeg har aldri fått beskjed om at det er på grunn av hår. Jeg liker å gi oralsex, så hår er ikke ett problem. Anonymkode: d3c54...312 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #15 Skrevet 8. august 2022 Det er hykleri. Men vi er alle hyklere, i større eller mindre grad. Anonymkode: 1eec6...83e 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #16 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg møtte en fyr en gang som elsket å få oralsex, men som syntes det var ekkelt å gi, så det er nok ganske vanlig å ha en standard for seg selv og én standard for andre. Anonymkode: c1c16...15e Dette er ofte en innstilling som gjenspeiler seg i andre handlinger eller atferd partneren har. De to jeg datet var ofte ganske egoistiske. Svært ofte argumenterte de mot mine behov med at det ikke «ga dem noe» eller at de snakket om at det var to behov som sto mot hverandre og at man ikke skal gjøre det man ikke har lyst til. Dette sjokkerte meg ganske mye. Selv strekker jeg meg ganske langt for å glede en partner, men klarer ikke gjøre det hvis jeg merker at partner ikke strekker seg for meg. Anonymkode: 3471a...35a 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #17 Skrevet 8. august 2022 Jeg synes det er litt merkelig å kalle det hyklersk - som det dreide seg om et moralsk spørsmål. Det er fullt mulig å like å utføre oralsex på den andre, men ikke like å motta. Og vice versa. Jeg liker ikke å utføre oralsex på henne, men hun liker å gjøre det på meg. Jeg er egentlig ganske likegyldig til det siste, men siden hun har glede av det, lar jeg henne gjøre det. Anonymkode: 6f963...06c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #18 Skrevet 8. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg synes det er litt merkelig å kalle det hyklersk - som det dreide seg om et moralsk spørsmål. Det er fullt mulig å like å utføre oralsex på den andre, men ikke like å motta. Og vice versa. Jeg liker ikke å utføre oralsex på henne, men hun liker å gjøre det på meg. Jeg er egentlig ganske likegyldig til det siste, men siden hun har glede av det, lar jeg henne gjøre det. Anonymkode: 6f963...06c Du har åpenbart ikke lest tråden i det hele tatt, det som argumenteres for er ikke å like eller ikke like oralsex generelt for det er helt greit, men å forvente å få mens man er hårete og nekte å gi fordi den andre personen er hårete. Anonymkode: 68bac...c31 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #19 Skrevet 8. august 2022 Er man selv ubarbert, kan man selvsagt ikke forvente at den andre er det. Veldig spesielt. Samme gjelder med oralsex. Man gir og tar i mot, eller ikke gir og ikke tar i mot. Anonymkode: 733f6...d4c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #20 Skrevet 8. august 2022 - Hun tenkte at du ikke brydde deg om hårete underliv hos kvinner siden du villig gikk ned på henne. - Hun sa nei fordi hun ikke liker hårete underliv på menn. Er vel en grei sak det. Anonymkode: acc7f...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå