AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Har begynt å planlegge neste års sommerferie, og trenger litt tips! Våre er 15 og snart 18, og begynner å kreve litt mer enn basseng og strand, samtidig som de vil slappe av og ikke gå «fjellturer» eller sykle land og strand rundt… Kriteriet vårt er at det er varmt klima og at det ikke er i 100 000-kronersklassen. Hva er deres mest vellykkede utenlandsferie med ungdommer? Hvor reiste dere og hva gjorde dere? Tips tas i mot med takk! Anonymkode: 4cbc0...d3d
M71 Skrevet 9. august 2022 #2 Skrevet 9. august 2022 Gokart, skyting, paintball, enduro/utforsykling, museum litt utenom det vanlige (tenk dark tourism). Berg og dalbaner og slike ting er også morsomme ting man kan gjøre sammen. Normalt tar vi slike ting over langhelger istedenfor å dra på lange ferier sammen.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #3 Skrevet 9. august 2022 Men hva slags interesser har de? Jeg har en 15 åring, og neste års ferie blir til England på comic con, da han har stor interesse for det. Så blir det og spare i noen år, da han vil til Japan. Anonymkode: 0bf33...f0b
AnonymBruker Skrevet 9. august 2022 #4 Skrevet 9. august 2022 Som ungdom var min mest vellykkede ferie med foreldre en der jeg var med i sånn "ungdomsklubb" og var ute og fant på ting med andre ungdommer noen dager og noen kvelder i løpet av ferien. Gjerne det å dra på sightseeing til spennende destinasjon i nærheten, dra på stranda og drive med vannsport (vannscooter, bananbåt o.l. ) Stikke ut og synge karaoke på bar... Anonymkode: 3df97...bb6
enkefru Skrevet 9. august 2022 #5 Skrevet 9. august 2022 Ville hørt med ungdommen. I alderen de er i, har de nok noen tanker om dette selv... og så ta det derfra
AnonymBruker Skrevet 14. august 2022 #6 Skrevet 14. august 2022 Nice. Storby og strand. Leide bil og kjørte litt langs kysten. Anonymkode: e7f55...0db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå