AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Og hvilket selskap får du dem fra? Sparer du mye penger på det? Jeg bor alene, og kunne gjerne tenkt meg å prøvd en sånn "singel" matkasse fra hello fresh. Noen som har prøvd den? Anonymkode: 996c8...cad
Cambria Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 Vi er to voksne og bestiller noen ganger fra godt levert. Vi er veldig fornøyde, men om vi betaler full pris så sparer vi ikke penger på det. Ofte bestiller vi med rabatter og da sparer vi gjerne penger. Veldig fornøyd med at vi kan tilpasse kassen selv og velge fritt hvilke middager vi vil ha. Fornøyd med råvarene, veldig lett å klage om noe er dårlig (god kundeservice). Hello Fresh leverer ikke i området vi bor, men jeg har hørt mye positivt om dem. Jeg tenker at det er verdt å prøve det. 😊
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3 Skrevet 8. august 2022 Vi hadde matkasse fra kokkeløren, og var veldig fornøyde. Virkelig god kvalitet på maten og masse spennende mat. Om vi sparte noe på det vet jeg ikke, men det var verdt å slippe å tenke på hva vi skulle lage, og det gikk raskt. Vi har ikke matkasse for øyeblikket siden jeg for øyeblikket ikke kan spise særlig karbo, men håper å kunne ha den igjen senere Anonymkode: 35b82...9f3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Vi har prøvd Hello Fresh, Adams og Godt Levert. Forsåvidt fornøyd, gode og friske råvarer, og det er alltid gode porsjoner, men det går ikke mange ukene før rettene blir veldig gjentagende og det er ganske kjedelig. Selv når vi velger middagene selv savner vi fort mer variasjon i utvalget. Utover det er matkassene altfor dyre. Vi bestiller bare når vi har rabatt, men selv med 50% rabatt koster det likevel over dobbelt så mye som å lage selv og det synes jeg ikke kan forsvares. Anonymkode: fdb9a...6b5 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #5 Skrevet 8. august 2022 Veldig fornøyd med godt levert og Adams, middels fornøyd med hello fresh. Vi bruker matkasse for å bli inspirert til å spise mer vegetarisk, og hos hello fresh ble det mye ris. Sikkert bedre om du vil ha kjøtt og fisk. Tar vare på oppskriftene og har brukt mange av dem etterpå. Bruker å bestille matkasse når de har tilbud, eller når vi er ekstremt matleie. Anonymkode: fd838...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Bruker Adams nesten hver uke(og har gjort det i flere år), er veldig fornøyd. Velger mellom ca. 50 forskjellige retter hver uke(noen av rettene går ofte igjen, men det er også mye nytt, og man velger jo selv hva man vil ha). Sparer ikke så mye på det, men sparer meg flere runder i butikken i uka og flere spontankjøp, take-away osv. Koster jo 200kr pr middag for oss to, og den summen sliter jeg med å komme særlig mye under om jeg handler en rett på butikken også. Handler jeg selv så dropper jeg ofte grønnsaker/tilbehør også for det blir så dyrt, så helsemessig er det en fordel med matkasse for oss da det er mye grønnsaker med. Porsjonene er helt perfekte, og unngår matsvinn siden alt blir brukt opp(og siden jeg velger retter hvor jeg liker alt av innhold). Alltid gode(og ofte dyre råvarer, lokalprodusert osv.). Prøvde HelloFresh, men der var jeg ikke like fornøyd(tror de får råvarer fra utlandet, var lite kjente merker på produktene). Anonymkode: 0f053...f14 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå