Gå til innhold

Cerazette og plutselig spotting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk på cerazette i halvannet år etter første fødsel, og det funket kjempefint. Mistet mensen helt, bare litt spotting med flere måneders mellomrom. 

Nå har jeg gått på cerazette i halvannet år igjen (opphold for svangerskap), og det siste halve året har jeg spottet som bare juling 😠 Det er nesten flere dager med spotting enn uten, og noen ganger så mye at det nesten er som mensen. Utrolig irriterende..

Er dette vanlig, eller er det noe jeg bør bekymre meg for?

Anonymkode: c4430...2d1

AnonymBruker
Skrevet

Virkningene på cerazette kan forandre seg sånn ja, etter 9 mnd uten problem fikk jeg plutselig massive kviser og ekstrem hodepine, måtte bare slutte for det gikk ikke over

Anonymkode: 27ea9...708

AnonymBruker
Skrevet

Ville tatt en sjekk hos gynekolog. Jeg begynte å blø skikkelig etter flere år på cerazette, viste seg at jeg hadde polypper i livmoren som måtte fjernes. 

Anonymkode: 5e44e...a11

Skrevet

Jeg gikk og over på Cerazette etter fødsel, funket bra i sånn 10 måneder og så fikk jeg litt blødninger, om det var mensen eller cerazette vet jeg ikke men jeg sluttet på de og da kom mensen skikkelig i gang igjen. Tror det er ganske vanlig men er du usikker så tar du en sjekk hos lege spesielt om det er en stund siden du tok celleprøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...