AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Har to ekstra rom i kjelleren som ikke brukes, og barna er i barnehagealder, så det er vel sikkert en stund til de ønsker egen kjellerstue. Ene rommet er smalt og avlangt, 2*5 meter. Det andre rommet er bredere, 3*4 meter. Jeg tenkte å lage dedikert hjemmekontor med masse benkeplass, oppbevaring osv på et av rommene. I det smaleste rommet må jeg holde skrivebordet langs veggen, men jeg kan jo ha det kjempelangt. Også god plass til en ekstraseng til gjester i ene enden. På det andre vil jeg ha muligheten til ekstra dypt skrivebord midt i rommet = masse luft. Det er jo ikke så store vinduer fra før. Med det rommet som er størst, er også det eneste som egentlig passer til kjellerstue etterhvert. Skal jeg tenke smart og holde meg til rommet der jeg kan "bli" i flere tiår, eller skal jeg bruke det største nå, og så heller tenke at jeg kan bytte når barna blir større? På det smaleste har jeg muligheter til korktavle og oppheng på veggen rett foran meg. Vs dypere bord og luft som nevnt. Hvordan finne ut hva som gir best arbeidsro? Hvis jeg velger det største kan jeg også kombinere hjemmekontor og syrom, siden bord midt i rommet er kjempefint til sying og andre hobbyting i tillegg. Men da vil fort barna også være med på hobbysaker der, det minste kan jeg si at kun er voksenrom til mamma 😅 LUKSUSPROBLEM! Anonymkode: 571b5...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå