AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Del Skrevet 8. august 2022 Jeg har klart å tråkke over. I går føltes det som et mindre overtråkk ( i hvert fall i forhold til det forrige), men i dag er det en del vondere og mer hovent. Jeg er i god flyt i treningen, og gjør det relativt bra. Nå er jeg redd jeg mister 2-3 uker med god trening på grunn av dette overtråkket. Hva kan jeg gjøre for å lege skaden raskere, samt få sterkere ankel når dette er over? Hvilke øvelser kan jeg nå begynne med, og hvilke øvelser burde jeg ikke gjøre? Anonymkode: 4044a...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #2 Del Skrevet 8. august 2022 Ikke tren noe der du belaster skaden. Alt annet er fint 😊 Anonymkode: 2e716...a82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 8. august 2022 #3 Del Skrevet 8. august 2022 Så vidt jeg vet vil balansetrening hjelpe deg å unngå nytt overtråkk siden du trener opp propriosepsjonen igjen. Og så er tåhev fint for å styrke området. Men vent litt med opptrening 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå