Gå til innhold

Trening på kveldstid funker ikke for meg....sukk. Jobb bruker nok energi.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en fysisk jobb, etterpå har jeg ikke så mye krefter igjen. Noe som går utover treninga.

Før hadde jeg mulighet fot å trene på dagtid, full av energi.

Mens nå har jeg ikke noe energi, samtidig kvikker man jo opp hjernen sin på kveldstid så søvnen min blir dårlig også. Høypuls kondisjon kan jeg IKKE gjøre hvertfall.

Tragisk, slik er det å jobbe dagtid man-fredag. Nå funker det å trene kun søndager....1 dag i uken ☹️

Anonymkode: 7c447...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Må du trene da, om du har fysisk jobb? 

Anonymkode: e56e3...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enten er det nok rtening i den fysiske jobben, eller s kan du prioritere gjøre noen styrkeøvelser på kvelden. Tren annenhver dag armer og bein. Pushups og knebøy for eks. Tar bare noen minutter

Anonymkode: 47fdb...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Må du trene da, om du har fysisk jobb? 

Anonymkode: e56e3...222

Ikke ts, men ja. Fysisk jobb har ikke nødvendigvis god treningseffekt. Det forbrenner kalorier, men det er ikke nødvendigvis god trening. 

Forksning viser faktisk at de med fysisk jobb har dårligere kondis enn de med stillesittende jobber.. Nettopp fordi mange er for slitne til trening/ikke trener fordi de tror de ikke trenger det. 

Anonymkode: 6823b...c7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trener fast 3-4 ganger før jobb. Kl 06.00-07.00. Hadde aldri trodd at jeg var en som skulle klare det. Nå bare gjør jeg det av rutine, selv om jeg egentlig ikke liker det. Liker følelsen etterpå. Bestemmer meg i helgen hvordan treningsuken skal være og holder meg til det. 

Målet er å holde et år, 8 mnd igjen, tenker at det da har blitt rutine. Ser allerede mange positive effekter.

Anonymkode: a4989...3cb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jogge hjem fra jobb funker bra for meg. 

Anonymkode: 6aefe...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener før jobb. Krever at man må stå opp tidlig, men det er den eneste måten jeg får det til. 

Gjør det som fungerer best for deg, kanskje du ikke trenger å trene siden du har en fysisk jobb. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trener før jobb, fra 5.30-7, har gjort det i mange år. Jeg er helt utslitt både fysisk og mentalt etter jobb så eneste muligheten jeg har er om morgenen. 

Anonymkode: f33a0...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...