Gå til innhold

Hvor mye legge i 40 års gave? Reise? Hvor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten blir 40 til neste år og jeg har lyst å ha litt meninger her. 

Det er ikke sånn at vi har vært gift i 20 år, har tre barn sammen og slikt.

Men, til neste år blir han 40 år. Jeg har selvsagt lyst å gjøre noe mer staslig utav det enn til vanlig.

Ved bursdager og jul så har vi nok pleid å ligget på 1000-2000 kr ser jeg i gaver til hverandre. 

Til hans 40 års dag neste år har han uttrykt ønske om å reise bort for å slippe oppmerksomhet. Ønsker ikke kake og styr på jobb, eller press for å feire privat. Han har bursdag i i en sommermåned men utenom helt sommerstid og vi ser for oss å ta en langhelg eller evt hele uka.

Jeg vurderer å starte legge av litt penger allerede nå for å kunne betale for en ferietur for oss da. Men usikker om jeg tar helt av her nå, og det kanskje blir too much?

Hvor mye bør jeg legge I en 40års gave uten at det blir rart, for lite eller for mye? 

Anonymkode: 9a326...210

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig synes jeg en ukes ferietur er too much i dette tilfellet. En langhelg eller en opplevelse passer nok bedre. Jeg ville neppe brukt mer enn 4-5000. En ferieuke blir fort dyrere enn med reise og opphold. Reiser er ganske dyrt for tida, og det blir kanskje ikke billigere på en stund, heller.  

Anonymkode: 01acf...d9b

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg vurderer å starte legge av litt penger allerede nå for å kunne betale for en ferietur for oss da. Men usikker om jeg tar helt av her nå, og det kanskje blir too much?

Hvor mye bør jeg legge I en 40års gave uten at det blir rart, for lite eller for mye? 

Anonymkode: 9a326...210

Det er too much etter min mening. Planlegg ferieturen sammen og del utgiftene. Dropp vanlig gave. 

Anonymkode: b8975...08c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det høres ut som en super gave :) Hvis du har råd tipper jeg han blir veldig glad.

Anonymkode: c1330...967

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...