AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Kjæresten blir 40 til neste år og jeg har lyst å ha litt meninger her. Det er ikke sånn at vi har vært gift i 20 år, har tre barn sammen og slikt. Men, til neste år blir han 40 år. Jeg har selvsagt lyst å gjøre noe mer staslig utav det enn til vanlig. Ved bursdager og jul så har vi nok pleid å ligget på 1000-2000 kr ser jeg i gaver til hverandre. Til hans 40 års dag neste år har han uttrykt ønske om å reise bort for å slippe oppmerksomhet. Ønsker ikke kake og styr på jobb, eller press for å feire privat. Han har bursdag i i en sommermåned men utenom helt sommerstid og vi ser for oss å ta en langhelg eller evt hele uka. Jeg vurderer å starte legge av litt penger allerede nå for å kunne betale for en ferietur for oss da. Men usikker om jeg tar helt av her nå, og det kanskje blir too much? Hvor mye bør jeg legge I en 40års gave uten at det blir rart, for lite eller for mye? Anonymkode: 9a326...210
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 Personlig synes jeg en ukes ferietur er too much i dette tilfellet. En langhelg eller en opplevelse passer nok bedre. Jeg ville neppe brukt mer enn 4-5000. En ferieuke blir fort dyrere enn med reise og opphold. Reiser er ganske dyrt for tida, og det blir kanskje ikke billigere på en stund, heller. Anonymkode: 01acf...d9b
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3 Skrevet 8. august 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg vurderer å starte legge av litt penger allerede nå for å kunne betale for en ferietur for oss da. Men usikker om jeg tar helt av her nå, og det kanskje blir too much? Hvor mye bør jeg legge I en 40års gave uten at det blir rart, for lite eller for mye? Anonymkode: 9a326...210 Det er too much etter min mening. Planlegg ferieturen sammen og del utgiftene. Dropp vanlig gave. Anonymkode: b8975...08c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Jeg syns det høres ut som en super gave Hvis du har råd tipper jeg han blir veldig glad. Anonymkode: c1330...967 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå