AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Skrevet 8. august 2022 Dette ser så jævlig ut, jeg synes det er flaut at noen voksne kan finne på dette. Hennes valg, men jeg er så skuffet over henne. Dette sier jo alt om henne som person, når hun velger dette. Det er verdier jeg ikke kan leve med. Sier hun føler seg mye bedre..forklarte henne at det jo det mentale du må jobbe med. Å godta deg selv som du er uten injeksjoner. Men det tålte hun dårlig 🙄 Anonymkode: 70965...f1f 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #2 Skrevet 8. august 2022 Sært å kutte ut noen for noe sånt. Hadde blitt ganske sjokkert om mine venninner droppa meg for det, personligheten er jo den samme. Det er et valg man tar angående sin egen kropp, ingen andre enn en selv bestemmer over den. Anonymkode: 1d1e9...5f7 35 1 8
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sært å kutte ut noen for noe sånt. Hadde blitt ganske sjokkert om mine venninner droppa meg for det, personligheten er jo den samme. Det er et valg man tar angående sin egen kropp, ingen andre enn en selv bestemmer over den. Anonymkode: 1d1e9...5f7 Personligheten er jo ikke den samme, når den velger å godta injeksjoner. Det sier alt om synet ditt på utseendet. En naturlig fin kvinne velger å fucke seg opp så grusomt. Klart det er ditt eget valg, men du kan ikke godta at andre liker det. Anonymkode: 70965...f1f 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Personligheten er jo ikke den samme, når den velger å godta injeksjoner. Det sier alt om synet ditt på utseendet. En naturlig fin kvinne velger å fucke seg opp så grusomt. Klart det er ditt eget valg, men du kan ikke godta at andre liker det. Anonymkode: 70965...f1f Selvfølgelig er personligheten den samme. Jeg mener jo ikke at andre må ta botox og fillere bare fordi jeg vil ha det selv. Jeg synes mine venninner er fantastiske både på utsiden og innsiden. Jeg forventer ikke at andre skal like det, men man kan fint respektere hverandre selv om man har litt ulikt syn på seg selv. Anonymkode: 1d1e9...5f7 13 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #5 Skrevet 8. august 2022 Her er det du som har problemer altså. Tenker venninna de har det bedre uten deg som venninne faktisk. Å dømme noen etter hva de selv gjør med egen kropp er for meg helt bak mål. Det er da ingen andre enn personen selv som bestemmer hva som skal gjøres eller ikke gjøres på sin egen kropp! Anonymkode: f28fc...32a 28 12
Shackle Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Hvis vennskapet er så overfladisk at det er utseende til vennen din som er avgjørende så tenker jeg du gjør lurt i å droppe hu Uansett, fint om du legger litt mer innsats i innlegget om du først skal prøve å skape reaksjoner - Trollunge. 12 5
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #7 Skrevet 8. august 2022 Høres mest ut som om du har en torn i siden til folk som ønsker å se bra ut. Tipper denne venninna kanskje fra før av ser bedre ut enn deg? Slik at det utløser en grad av misunnelse i tillegg? Anonymkode: 58b98...64c 9 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #8 Skrevet 8. august 2022 Hva hun velger å gjøre med utseendet sitt går ut over DINE verdier? Høres ut som du har noen dypere problemer du burde jobbe med. Anonymkode: 16a6d...d8a 6 2 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #9 Skrevet 8. august 2022 Hvorfor tror du at dette er din business i det hele tatt? Enkelte folk er så frekke og manipulerende, og du er tydeligvis en av dem. Du har ingenting med å synes verken det ene eller det andre om venninna di sitt liv. Vis respekt og la henne leve livet sitt slik hun ønsker og vær takknemlig for at du har venner og nyt tiden du får med henne. Du snakker om at hennes verdier er feil, men det er søren meg dine også hvis du vil kutte en person ut fra livet ditt KUN på bakgrunn av et personlig valg som ikke går utover deg i det hele tatt. Anonymkode: fde1a...ff6 7 2
SinEater Skrevet 8. august 2022 #10 Skrevet 8. august 2022 Det er vel innafor, men det er ikke spesielt kult.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #11 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva hun velger å gjøre med utseendet sitt går ut over DINE verdier? Høres ut som du har noen dypere problemer du burde jobbe med. Anonymkode: 16a6d...d8a Man bruker vel ikke tid på mennesker med så dårlige verdier? Andelepper og et stivt ansikt. Anonymkode: 70965...f1f 3
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #12 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres mest ut som om du har en torn i siden til folk som ønsker å se bra ut. Tipper denne venninna kanskje fra før av ser bedre ut enn deg? Slik at det utløser en grad av misunnelse i tillegg? Anonymkode: 58b98...64c Botox og fillere ødelegger jo det å se bra ut for de fleste, og TS blir jo fort bedre utseende enn venninna når venninna begynner med sånt. Så misunnelse er det hvertfall ikke. Anonymkode: 872ea...26b 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #13 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Personligheten er jo ikke den samme, når den velger å godta injeksjoner. Det sier alt om synet ditt på utseendet. En naturlig fin kvinne velger å fucke seg opp så grusomt. Klart det er ditt eget valg, men du kan ikke godta at andre liker det. Anonymkode: 70965...f1f Jeg tenker at personligheten var den samme før og etter, fordi hun sannsynligvis har vært åpen for det også før, bare ikke gjort det. Det trenger ikke ha vært en endring der, annet enn at hun nå bestemte seg for å gjøre det. Er ikke fan av botox jeg heller men hadde ikke kuttet ut en venninne fordi hun fysisk endret på kroppen sin. Kanskje jeg hadde gjort det dog, hvis jeg merket en stor forandring i personligheten over tid slik at vi hadde blitt for forskjellige. En enkelt handling er ikke nok i seg selv. Anonymkode: 0d5bd...0e2 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #14 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg tenker at personligheten var den samme før og etter, fordi hun sannsynligvis har vært åpen for det også før, bare ikke gjort det. Det trenger ikke ha vært en endring der, annet enn at hun nå bestemte seg for å gjøre det. Er ikke fan av botox jeg heller men hadde ikke kuttet ut en venninne fordi hun fysisk endret på kroppen sin. Kanskje jeg hadde gjort det dog, hvis jeg merket en stor forandring i personligheten over tid slik at vi hadde blitt for forskjellige. En enkelt handling er ikke nok i seg selv. Anonymkode: 0d5bd...0e2 Hun har gradvis blitt helt opphengt i det overfladiske og utseendebaserte.....se på for eks bloggere/instagramere; hvordan de legger ut bilder av seg selv. Anonymkode: 70965...f1f 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #15 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun har gradvis blitt helt opphengt i det overfladiske og utseendebaserte.....se på for eks bloggere/instagramere; hvordan de legger ut bilder av seg selv. Anonymkode: 70965...f1f Hvis du føler at hun ikke er like hyggelig å henge med lenger fordi hun har endret seg, så har du vel lov å føle på det. Jeg tror kanskje at hvis det var en god venninne av meg ville jeg først snakket med henne om det. Hvis dere ikke kommer til noen gjensidig forståelse/respekt, så er det jo for så vidt ditt valg hvem du vil tilbringe tiden med. Men jeg ville passet på at jeg i alle fall gjorde det respektfullt hvis jeg kuttet kontakt (forklart henne hva jeg følte). Det kan jo likevel hende dere finner mer forståelse for hverandre om dere snakker om det. Anonymkode: 0d5bd...0e2 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #16 Skrevet 8. august 2022 Syntes kanskje du drar det litt langt ut. Skjønner godt hva du mener, og er forsåvidt egentlig ganske enig med deg. Men så tenker jeg at botox og fillere handler om henne og ikke deg. Det sier muligens noe om hennes indre egenperson. Men ikke iht personen hun er ellers. Jeg tenker også at du ikke ordlegger deg heldig iht din veninde. Hvis du er bekymret for psyken hennes. Anonymkode: 939fe...da0 2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #17 Skrevet 8. august 2022 Jeg syns det er innafor å hvertfall redusere kontakten betraktelig. Å fylle kroppen sin helt ukritisk med slike giftstoffer sier jo veldig mye om en person, og da har man ikke gjort research men falt for utseendepresset og kan neppe ha mye mellom ørene. Beklager om noen føler seg truffet, men jeg hadde ikke giddet å bruke tid på å bli kjent med en mulig venninne som bruker slike ting. Å være så utrygg på seg selv at man benytter slike virkemidler til å prøve å se bedre og yngre ut betyr at sjansen er stor for at det oppstår andre situasjoner der vedkommende plutselig bedriver konkurranse med meg. Jeg har opplevd slikt fra andre venner og det er bare slitsomt i lengda. Anonymkode: 3bd4c...1c2
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #18 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns det er innafor å hvertfall redusere kontakten betraktelig. Å fylle kroppen sin helt ukritisk med slike giftstoffer sier jo veldig mye om en person, og da har man ikke gjort research men falt for utseendepresset og kan neppe ha mye mellom ørene. Beklager om noen føler seg truffet, men jeg hadde ikke giddet å bruke tid på å bli kjent med en mulig venninne som bruker slike ting. Å være så utrygg på seg selv at man benytter slike virkemidler til å prøve å se bedre og yngre ut betyr at sjansen er stor for at det oppstår andre situasjoner der vedkommende plutselig bedriver konkurranse med meg. Jeg har opplevd slikt fra andre venner og det er bare slitsomt i lengda. Anonymkode: 3bd4c...1c2 Nettopp! Anonymkode: 70965...f1f
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #19 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette ser så jævlig ut, jeg synes det er flaut at noen voksne kan finne på dette. Hennes valg, men jeg er så skuffet over henne. Dette sier jo alt om henne som person, når hun velger dette. Det er verdier jeg ikke kan leve med. Sier hun føler seg mye bedre..forklarte henne at det jo det mentale du må jobbe med. Å godta deg selv som du er uten injeksjoner. Men det tålte hun dårlig 🙄 Anonymkode: 70965...f1f Er jo du som er outsideren her, dessverre, i og med at damer innenfor et visst aldersspenn er både gale etter instagram / shopping / fillers / botox / fasade og penger / bloggere og mye mer. Det er du som er i mindretall, med mindre dere er 50+ år. Da får du bare lete etter en ny venninne, innenfor det mindretallet som deler dine verdier på dette området. Flertallet kan man dessverre, ikke gjøre noe med, for venninna di har sikkert fått minst 5 positive tilbakemeldinger sammenlignet med din negative tilbakemelding, så hun driter nok fort i hva du måtte mene ettersom antallet positive tilbakemeldinger fra flertallet øker, mens du er, som sagt, i mindretall. Anonymkode: 75e8a...4ac 1 2
Hannah80 Skrevet 8. august 2022 #20 Skrevet 8. august 2022 Har et par venninner som driver med det samme. Jeg kunne rett og slett ikke brydd meg mindre. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå