Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier. Er så redd for å såre særlig nærmeste familie, med mine valg. 

Et eksempel. Min søster bor i ett annen land. Ca 2 timer med fly, så ikke veldig langt, men likevel, ser henne ikke så ofte da hun går på skole der. 

Nå er hun hjemme hos foreldrene våre. Jeg bor ca 2 timer unna med bil. Har vært med henne fra fredag- mandag. Så hadde jeg egentlig bestemt meg for å reise hjem til meg selv ca kl 13. Men så får jeg så utrolig dårlig samvittighet, og blir så redd hun skal bli lei seg for at jeg reiser så tidlig hjem, når hun først er her. Redd hun skal bli lei seg. 

Skjønner denne mest sannsynlig er i hodet mitt, da hun aldri har sagt noe om det selv. Og hun gjør egne ting når hun er her. Jeg bare føler så på det, at jeg nesten blir på gråten. Dette er en veldig slitsom følelse, å hele tiden føle jeg skulle vært mer med henne når hun først er i Norge. Men så har jeg jo samboer og jobben min et annet sted.

Andre som føler det på samme måte, eller er det bare jeg som sliter med sånne tanker?🙈

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...