AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #1 Del Skrevet 8. august 2022 Da jeg var ung var det en gang jeg ikke pusset tennene mine med solidox, selv om mammaen min hadde gitt meg STRENG beskjed om å gjøre det. Det beste er at hun aldri har oppdaget røverstreken heller! Den dag i dag tror hun at jeg pusset tennene mine den ville kvelden. Hehe, det er bare så genialt å tenke på! Anonymkode: 38f7e...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #2 Del Skrevet 8. august 2022 Jeg kan dessverre ikke toppe din opplevelse, ts, så da lar jeg heller være å fortelle. Anonymkode: 55116...98e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3 Del Skrevet 8. august 2022 Jeg lukket dodøra litt hardt igjen på jobb mens låsen var ute en gang, var så hardt at den metallbiten som stikker ut knakk og døra kunne ikke lenger låses. Rettelse, jeg var litt irritert så jeg smalt med døra flere ganger helt til metallbiten knakk, hehe. Urinerte utover gulvet, på snora og på blandebatteriet gjorde jeg også. Anonymkode: 2dc41...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #4 Del Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kan dessverre ikke toppe din opplevelse, ts, så da lar jeg heller være å fortelle. Anonymkode: 55116...98e 😂 Anonymkode: b5e0c...0e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå