AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Alt som skrives her er ikke på ekte, kun for morro! ingenting er ment personlig, det blir mer som et skuespill eller roast Også nå vi ta det med et smil 😁 for det er en humor tråd. Blir noe for drøyt, rapporter det inn, så sletter KG den kommentaren LetsGooo Ja? Hva skal jeg krangle med deg om i kveld da? Husket å sette på oppvaskmaskinen?? Er du lat?? Sitter bare å trykker på mobilen med kvinneguiden.. Vi kan krangle mer vi? Eller tørr du ikke? Jada, jeg er nokså skummel, men jeg kan love deg at du vil komme tapende ut av det til slutt 😎 come and get me!!!! Anonymkode: 0e8b7...73c 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alt som skrives her er ikke på ekte, kun for morro! ingenting er ment personlig, det blir mer som et skuespill eller roast Også nå vi ta det med et smil 😁 for det er en humor tråd. Blir noe for drøyt, rapporter det inn, så sletter KG den kommentaren LetsGooo Ja? Hva skal jeg krangle med deg om i kveld da? Husket å sette på oppvaskmaskinen?? Er du lat?? Sitter bare å trykker på mobilen med kvinneguiden.. Vi kan krangle mer vi? Eller tørr du ikke? Jada, jeg er nokså skummel, men jeg kan love deg at du vil komme tapende ut av det til slutt 😎 come and get me!!!! Anonymkode: 0e8b7...73c vi kan starte med deg, jævla drittkjerring!! Anonymkode: 90c74...a96 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Orker ikke krangle, burde sove nå…men ble bare så nysgjerrig om du er kvinne eller mann…?! Du virker hissig og ypper som en ungfole i slutten av tenårene, nesten ferdig med stemmeskiftet og full av kviser…samtidig så er jo dette noe veldig sytete klaging som bare en middelaldrende dame med pms kan komme på utav ingenting…. så…det ble jeg nysgjerrig på🤔 Anonymkode: 38612...f93 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): vi kan starte med deg, jævla drittkjerring!! Anonymkode: 90c74...a96 Sug tissen min, turbonazi. Anonymkode: 3f7cb...6b9 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 8. august 2022 #5 Skrevet 8. august 2022 (endret) Så patetiske dere er, tør ikke en gang krangle med brukernavn Endret 8. august 2022 av Athena Catalina
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Ok, da krangler jeg på overskriften! Og det er en reell klage! Det er orddelingsfeil, eller særskriving om det skal være korrekt. Det skrives ikke 'Krangle tråden', det skrives 'Krangletråden'!!! Anonymkode: ef4a8...c39 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #7 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Alt som skrives her er ikke på ekte, kun for morro! ingenting er ment personlig, det blir mer som et skuespill eller roast Også nå vi ta det med et smil 😁 for det er en humor tråd. Blir noe for drøyt, rapporter det inn, så sletter KG den kommentaren LetsGooo Ja? Hva skal jeg krangle med deg om i kveld da? Husket å sette på oppvaskmaskinen?? Er du lat?? Sitter bare å trykker på mobilen med kvinneguiden.. Vi kan krangle mer vi? Eller tørr du ikke? Jada, jeg er nokså skummel, men jeg kan love deg at du vil komme tapende ut av det til slutt 😎 come and get me!!!! Anonymkode: 0e8b7...73c Jeg var på kino forleden dag, og foran meg satt det ei bælfeit ku og knasket popcorn, snakket i mobilen viftet de sure tærne i ansiktet til folk rundt samt målte sikkert to meter i høyden om ikke mer. Jeg tilbrakte to timer med å ikke se annet enn Marge Simpson - høysåtehåret ditt. Jeg hørte ikke annet enn bablingen din på mobilen, kråkelatteren din og den dårlige, romlende magen din. Jeg vet ikke hva som stinket mest av føttene dine, ånden din eller de utallige fjertene dine. Jada, vi fikk med oss at du var på etterskudd med strømregninga fordi vinkveld med sosialklientvennene dine var viktigere. Vi fikk også med oss at din aller nyeste elsker hadde pikk så tykk som en colaboks og at han er bedre i senga enn de utallige eksene dine. Men vet du hva? Jeg gir faen! Jeg var der for å se film, og du ødela den fullstendig, din degenererte kanalje! Måtte du tråkke på en legokloss, finne knekkebrødsmuler i senga og få stokkmaur i husveggene! 🤬 Anonymkode: cb133...5ca 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #8 Skrevet 8. august 2022 Folk som velger å sitte på Kvinneguiden er noen forbanna tullekopper! Anonymkode: ae46a...743 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #9 Skrevet 8. august 2022 Prumpe lopper og stinkende sokker! Anonymkode: 0e8b7...73c 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. august 2022 #10 Skrevet 8. august 2022 Nei, jeg har ikke til hensikt å kjefte, krangle, være uenig i noe som helst. ...nei...Nei...og ATTER NEI! 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #11 Skrevet 8. august 2022 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Nei, jeg har ikke til hensikt å kjefte, krangle, være uenig i noe som helst. ...nei...Nei...og ATTER NEI! Men for faen da, da har du ingenting her å gjøre. Ingen liker deg uansett. 🖕 Anonymkode: cb133...5ca
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #12 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men for faen da, da har du ingenting her å gjøre. Ingen liker deg uansett. 🖕 Anonymkode: cb133...5ca Bitch, say who? 😆 Når var det sist du gikk ut med søpla, for det lukter suuuurt her 🥴😂 Anonymkode: 0e8b7...73c
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #13 Skrevet 8. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bitch, say who? 😆 Når var det sist du gikk ut med søpla, for det lukter suuuurt her 🥴😂 Anonymkode: 0e8b7...73c Jeg tenker at dersom du fjerner det uvaskede legemet ditt, vil den sure stanken på magisk vis forsvinne, den også…. Rart, det der. Anonymkode: cb133...5ca
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #14 Skrevet 8. august 2022 Er det virkelig nødvendig å krangle her da? Ja jeg bare spør? Svar da ... For en dustetittel på et dusteforum☹️ og samtlige her lykkes ikke i å krangle. Et nå min mening og den stemmer. Alltid. Fuxk åff. Anonymkode: ec510...75a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå