Gå til innhold

Når man lever litt ulikt andre..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lyst til å finne en lik meg selv, i verdier og livssyn. Men det er ikke lett. Jeg er litt gammeldags. Drømmer om å bo langt ute på landet. Være i kontakt med  naturen. Liker å leve seint. Har ikke instagram. Er veldig opptatt av å være god, med mennesker og dyr. Jeg blir så glad hvis jeg kan gi mennesker noe positivt, om så bare et smil. Jeg tror på kjærligheten, men jeg tror den har blitt komplisert å finne i  vår tid, og vet ikke helt hvor jeg skal "lete". 

Anonymkode: 16f7d...082

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er jaggu ikke lett har holdt på i 11 år med samme prosjekt men spørs om det egentlig er så mye kjærlighet i samfunnet at det bare er noe man må ha ikke enkelt for enslige feks å få huslån idag man må som regel være 2 er man alene idag så blir man ikke lagt merke til 

AnonymBruker
Skrevet

Da må du vel lete på bygda rett og slett, om det er der du vil bo og slå deg ned, så let på disse stedene. Da slipper du å overtale noen. 

Anonymkode: d5648...9aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Maskinfører skrev (9 timer siden):

Det der er jaggu ikke lett har holdt på i 11 år med samme prosjekt men spørs om det egentlig er så mye kjærlighet i samfunnet at det bare er noe man må ha ikke enkelt for enslige feks å få huslån idag man må som regel være 2 er man alene idag så blir man ikke lagt merke til 

Håper du finner kjærligheten til slutt!🥰

Anonymkode: 16f7d...082

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...