Gå til innhold

Eldre som har sex med yngre

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor kaller du det omgivelser.

Fordi det gjerne er derfra, som her inne, en får inputen om at det er noe galt med en slik relasjon. 

Sitat

Det er vel noe med at når en vokser opp og kanskje ender opp på samme alder som den som den gang initierte sexen forstår at slike menn eller kvinner oftere er litt blanke i hodet, har mangel på sosiale antenner og ikke minst: Man kan se deres triks, triks de selv ikke kjente til fordi de var yngre. Kanskje ser man hvordan de flyte rundt etter småripsa ofte nok til at det korrigerer inntrykket man engang hadde om at man var utvalgt og spesiell. Man forstår at vedkommende gikk etter deg fordi du var et kjøttstykke noe som gir en bismak til erfaringen. Etc.

Anonymkode: c8940...3cb

Det kan godt hende, men jeg tror generelt det er veldig få unge som tror en seksuell relasjon med stor aldersforskjell skal være så mye mer enn nettopp det. Tvert imot virker en slik relasjon veldig mye klarere enn en relasjon med en jevnaldrende, gitt at de realistiske mulighetene der gjerne er flere. Og igjen, spørsmålet som ble stilt var i hvilken grad en senere i livet påvirkes til å mene at relasjonen en frivillig deltok i og ønsket var noe "ikke greit" en ble "utsatt for". Jeg tror som sagt at det i mange tilfeller er en veldig usunn måte å se på slike relasjoner og potensielt kan gjøre noe ganske uskyldig til noe traumatisk. 

Skrevet
herzeleid skrev (12 minutter siden):

Litt av spørsmålet, i tilfeller der det ikke er snakk om noe direkte overgrep eller misbruk, blir kanskje hvilken versjon av en selv som har "rett". Om det føltes ok der og da, men utvikler seg til noe en anser som "ikke greit" etter sterk påvirkning fra omgivelsene er det jo ikke gitt at det er omgivelsene eller den versjonen av en selv som har blitt påvirket av andre og kanskje nå har helt andre dragninger, preferanser og ønsker som har rett. Det er nok en viss fare for at vi får en tendens til å revurdere hendelser eller handlinger en i ettertid skammer seg over og slik gjøre noe som i utgangspunktet ikke var ubehagelig til noe traumatisk, og i forsøket på å bli kvitt skammen overføre "skylden" til noen andre. Det er ikke noe forsvar av misbruk, men vi bør nok være forsiktige med å sykeliggjøre eller fordømme noenlunde normale tenningsmønster og erfaringer. 

Det er vanskeligere for unge mennesker å sette grenser for seg selv, og man kan bli med på ting man ikke helt vet om er greit. Det føles kanskje litt ugreit, men man får inntrykk av dette er helt normalt og greit og gjennomfører likevel. Så blir man eldre og innser at grunnen til at det føltes litt ugreit var at det var ugreit. Og videre at den andre parten med stor sannsynlighet både skjønte (eller burde skjønt) at det var ugreit for deg, og at det generelt var ugrei oppførsel.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Nå har jeg nylig hatt sex med en mann 7 år yngre enn meg. I følge KG-logikk så er jeg da sannsynligvis overgriper og ekkel, og det som måtte være verre.
Hva temaet gjelder, det var god sex. Den andre personen var med på å gjøre det til en god opplevelse og ingen av oss snakket særlig mye om alder. Håper jeg ikke har skadet han med aldersforskjellen.
For min del handler ikke den "positive boosten" om aldersforskjellen, men absolutt det faktum at det var en fin kveld sammen.

• Liker 1
Skrevet
AliceNextDoor skrev (1 minutt siden):

Nå har jeg nylig hatt sex med en mann 7 år yngre enn meg. I følge KG-logikk så er jeg da sannsynligvis overgriper og ekkel, og det som måtte være verre.
Hva temaet gjelder, det var god sex. Den andre personen var med på å gjøre det til en god opplevelse og ingen av oss snakket særlig mye om alder. Håper jeg ikke har skadet han med aldersforskjellen.
For min del handler ikke den "positive boosten" om aldersforskjellen, men absolutt det faktum at det var en fin kveld sammen.

Bare om gutten var en tenåring og du er førti pluss, og du lærte han hvordan han skulle være trygg og avslappet og nytende i senga;)

• Liker 2
Skrevet
Synne-Marie skrev (20 minutter siden):

Nei, jeg mener at det er den eldre som initierer.

Jeg tenker vel instinktivt det samme, men her inne har jeg lest at tngre både kvinner og menn har en eldre-preferanse. 
Jeg tenker mangfold er bra ogg at sunn og samtykkende sex er fint uansett hvem som er deltakere.

Skrevet
Synne-Marie skrev (23 minutter siden):

Det er vanskeligere for unge mennesker å sette grenser for seg selv, og man kan bli med på ting man ikke helt vet om er greit. Det føles kanskje litt ugreit, men man får inntrykk av dette er helt normalt og greit og gjennomfører likevel. Så blir man eldre og innser at grunnen til at det føltes litt ugreit var at det var ugreit. Og videre at den andre parten med stor sannsynlighet både skjønte (eller burde skjønt) at det var ugreit for deg, og at det generelt var ugrei oppførsel.

Dette forekommer sikkert, men antagelig ikke noe oftere enn med jevnaldrende, kanskje snarere tvert imot. Som sagt er det ingen tvil om at ugrei oppførsel forekommer, men når en påvirker hverandre til å mene at alle slike relasjoner med et visst aldersspenn er "ikke greit" er det nok en relativt stor fare for at det er omgivelsene som gjør dette til et problem for en del heller enn at opplevelsen i seg selv var "problematisk". 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 8/8/2022 at 9:16 AM, AnonymBruker said:

For å ha nevnt det, Brad Pitt er snart 60, Leonardo Di Caprio snart 50....vil tro de har mer draget på alle damer, enn oss i 20-årene. 

Anonymkode: c74c4...a4c

Samboeren min er i midten av tjueårene. Vi snakket om hvem som skulle vært vår "free pass". Jeg gikk ned i alder, en K-pop-stjerne. Hun gikk opp i alder, til Keany Reeves. Han er 57!

Anonymkode: 17e3d...605

AnonymBruker
Skrevet
On 8/8/2022 at 1:58 PM, AnonymBruker said:

Jeg tror absolutt at det kan oppstå kjærlighet selv med et stort forskjell i alder, men det var ikke trådens tema. 

Jeg har vel egentlig ikke ment så mye om hva to voksne (over 18 år) blir enige om og vil av egen fri vilje. 

Det endret seg 

Nå har jeg en datter selv på den alderen. Tanken på at en mann over 30 tror han kunne ha gitt henne noe som helst positivt har jeg vondt for å tro. 

Jeg lurer også på hvilke type menn som oppriktig tror de kan gi veldig mye yngre kvinner selvtillit. Hva jobber slike menn med, familieforhold, sosial status osv. Ser for meg slum. Nå tenker jeg ikke kvinner over 25, de er voksne og bør være i stand til å tenke konsekvenser. 

Anonymkode: c9455...9bd

Jeg var over 30 da jeg møtte min da 18 år gamle kjæreste. I dag, mange år senere, er vi lykkelig gift.

At du ikke klarer å se hva jeg kan gi henne er din egen skyld.

Anonymkode: 17e3d...605

Skrevet
Modent skrev (17 timer siden):

Eg er ein dame på rundt 60 som hadde sex med 2 gutter på 30, og det gav meg selvtillit at de likte å ha sex med meg. Flott og se at alder kun er eit tall når ein kommer til sex.0

Så herlig !   Samtidig eller ?   Får håpe jeg blir like tøff som 60.

Sex handler om kjemi, og ikke alder, så  lenge det er voksne folk og frivillig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En kropp som er 25-30 år eldre enn min egen, er jo ikke så attraktivt mener jeg.

Kanskje derfor jeg alltid er med menn som er like gamle som meg

Anonymkode: 97176...387

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Pappadrømmen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Pappadrømmen skrev (24 minutter siden):

Veldig hot! Jeg er selv 36 og dama jeg tenner mest på er også 60. Vi har aldri gjort noe, det blir bare med fantasien.

Kvinner kan enkelt og greit være tiltrekkende selv om de er godt voksne/ eldre. Jeg vet ikke om mange kvinner fantaserer om mye yngre menn, men det er mulig mange lar seg hemme av forventingene til normene vi har i samfunnet. Normen er å gå for jevnaldrende og helst være i forhold.

Har til gode å ligge med en dame som er mye eldre enn meg, men fy søren som det tenner meg!

Skrukkete hud, slappe pupper og overarmer tenner deg?

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Fetisjer kommer i ulike former. Folk liker å bli pisset på også.

Anonymkode: 1b186...856

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.8.2022 den 10.16):

For å ha nevnt det, Brad Pitt er snart 60, Leonardo Di Caprio snart 50....vil tro de har mer draget på alle damer, enn oss i 20-årene. 

Anonymkode: c74c4...a4c

Bingo. Leonardo Di Caprio ligger jo bare med modeller alt fra 20 til 30 årene. Mange menn er kjekke i 50 årene. Ikke den normale mannen i gata, men de som holder seg bra med trening, sunn livsstil og har ting på stell både økonomisk og ellers gode gener. Jeg er snart 40 men har kropp som en topptrent atlet. Har normalt skjegg, men tok skjegget i sydenfor å bli brun. Ble spurt om leg på tax free. 

Anonymkode: e63e8...ab2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ta å prøv ei moden dame. du vil bli overrasket.    Det er utrolig forskjell på damer i 50-60 åra, og mange er rå i senga. Det kan jeg love deg.  

"Man behøver ikke  se ut og oppføre seg som en gammel kjerring, selv om man er ei".    Som ei deilig moden dame sa til meg en gang-    

Men bare fortsett å jag ungjenter du, så blir det mindre konkurranse på oss som foretrekker kvalitetssex.

Anonymkode: 21c0f...3af

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ikke det i seg selv, men hadde du i så fall hatt problemer med det?

• Liker 2
Skrevet
AliceNextDoor skrev (15 timer siden):

Hvordan kom dere i kontakt? Spennende historie du deler. Takk. 

Jeg ser for meg han har fått skikkelig god selvtillit. 

Anonymkode: 6fa14...085

Skrevet
Pappadrømmen skrev (12 timer siden):

Veldig hot! Jeg er selv 36 og dama jeg tenner mest på er også 60. Vi har aldri gjort noe, det blir bare med fantasien.

Hvor kjenner du henne i fra? Hvilke sammenheng møtes dere?

Skrevet
bullehurk skrev (12 timer siden):

Så herlig !   Samtidig eller ?   Får håpe jeg blir like tøff som 60.

Sex handler om kjemi, og ikke alder, så  lenge det er voksne folk og frivillig.

Virker som du har draget. Er det du som jager etter dem eller dem som jager etter deg?

😍

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.8.2022 den 5.59):

Hvor kjenner du henne i fra? Hvilke sammenheng møtes dere?

En kollega.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...