Gå til innhold

Eldre som har sex med yngre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gir unge personer selvtillit boost. 

Fikk du selvtillit når du hadde sex med eldre første gang? 

Hvordan hendte situasjonen?

Anonymkode: 6fa14...085

AnonymBruker
Skrevet

Du mener da en mann på nærmere 50 år angrep 16- årige meg, utførte et overgrep og jeg bare med et nødskrik klarte å unngå voldtekt? Nei det ga meg ingen økt selvtillit. Episoden gjorde meg redd for menn. 

Anonymkode: d8efb...03a

• Liker 6
  • Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

:kvalm::kvalm::kvalm:

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du mener da en mann på nærmere 50 år angrep 16- årige meg, utførte et overgrep og jeg bare med et nødskrik klarte å unngå voldtekt? Nei det ga meg ingen økt selvtillit. Episoden gjorde meg redd for menn. 

Utrolig trist at du måtte oppleve dette :hjerte::klemmer:

Spyemojiene er myntet på de mennene som går etter unge jenter. De er ekle. Ikke jentene. Jentene er helt uskyldig i utnyttelsen.

Håper det går bra med deg i dag ❤️

• Liker 2
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

🤮🤮🤮

Anonymkode: 7dbb4...da7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor sex mellom to samtykkende mennesker er ekkelt bare fordi det er aldersforskjell. 

Jeg har hatt seksuelle relasjoner med tre eldre menn (alt mellom 20-25 års aldersforskjell). Vil ikke si jeg fikk noe mer selvtillit av å ha sex med eldre menn, men sexen var veldig bra. Mulig jeg var heldig, men de hadde en annen selvtillit, og tok mye mer kontroll (noe jeg tenner på) enn jevnaldrende sexpartnere. 

To av relasjonene er avsluttet, han siste har jeg kontakt med nå. Det er jo klart at dette ikke vil ende med ekteskap, barn og en lykkelig slutt i et drømmehus fordi livene våre er på helt ulike steder. Men for sexens og selskapets skyld er det veldig hyggelig, og jeg lever i nuet. Vi har en fantastisk kjemi og aldersforskjellen er ikke merkbar i den relasjonen vi har per nå.

Anonymkode: 73fbc...c52

• Liker 13
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner helt ærlig ikke hvorfor sex mellom to samtykkende mennesker er ekkelt bare fordi det er aldersforskjell. 

Jeg har hatt seksuelle relasjoner med tre eldre menn (alt mellom 20-25 års aldersforskjell). Vil ikke si jeg fikk noe mer selvtillit av å ha sex med eldre menn, men sexen var veldig bra. Mulig jeg var heldig, men de hadde en annen selvtillit, og tok mye mer kontroll (noe jeg tenner på) enn jevnaldrende sexpartnere. 

To av relasjonene er avsluttet, han siste har jeg kontakt med nå. Det er jo klart at dette ikke vil ende med ekteskap, barn og en lykkelig slutt i et drømmehus fordi livene våre er på helt ulike steder. Men for sexens og selskapets skyld er det veldig hyggelig, og jeg lever i nuet. Vi har en fantastisk kjemi og aldersforskjellen er ikke merkbar i den relasjonen vi har per nå.

Anonymkode: 73fbc...c52

Her på kg er det alltid menn som utnytter unge uvitne jenter, jenter som aldri ønsker det selv og de er aldri kåt eller har en seksuell lyst til å ha sex med eldre. Det vil alltid være et overgrep, enten de ser de selv eller ikke.. Det vil alltid være mange spy emoji for å virkelig sette den barnslige standarden for tråden om at dette er fy-fy.  For sånn er desverre kg. 

Det er trist å høre om opplevelsen til hun lengre oppe i tråden men et overgrep/nesten overgrep har jo ikke så mye med frivillig samtykkende sex å gjøre samme hvilken alder overgriper og offer har.

Den beste seksuelle opplevelsen min var med en langt eldre mann, vi hadde kjent hverandre en stund, men ikke med en seksuell undertone i begynnelsen. Det var heit og deilig. Det varte fra jeg var 18 til jeg var 20, han var vel 49/50. Det er mangen herrens år siden nå og jeg går ikke rundt å tenker på det men innimellom streifer tanken på den tiden meg, og jeg har bare gode opplevelser og tanker om det både da og nå. Men økt selvtillit og selvtillit boost? Nei akkurat det vil jeg ikke si,  Vi hadde fantastisk hinsides deilig sex, den seksuelle opplevelsen med den mannen var mindblowing definitivt og det gjør alltid godt å ha go sex med noen.

Anonymkode: e6aad...bc6

• Liker 10
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Trist at du har opplevd dette, men har null med tråden å gjøre, avsporing av debatten. Trådstarter snakker om samtykkende sex mellom ung kvinne og noe eldre mann. 

Anonymkode: c74c4...a4c

• Liker 10
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Trist at du har opplevd dette, men har null med tråden å gjøre, avsporing av debatten. Trådstarter snakker om samtykkende sex mellom ung kvinne og noe eldre mann. 

Hvorfor er det alltid menn som skal være eldre? Gir ingen mening, siden kvinner lever lengre.

Anonymkode: 77d25...3bb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS snakker om personer...

Det er ikke nevnt noe sted i hovedinnlegget at det er mannen som er eldre og kvinnen yngre...

Anonymkode: d9abb...75f

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk absolutt ingen selvtillitsboost av å ha sex med en eldre, men av å ha sex med en yngre derimot...? Helt klart.

Anonymkode: d9abb...75f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er ikke samfunnets vinnerjenter som har sex med en 20 + år eldre fyr. Mer sannsynlig med overgrep eller omsorgssvikt eller noe. Den femtiårige mannskroppen er ekkel for en ung jente, selv om ham lykkes med å manipulere henne.

Anonymkode: ee3dd...be8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Den femtiårige mannskroppen er ekkel for en ung jente

For å ha nevnt det, Brad Pitt er snart 60, Leonardo Di Caprio snart 50....vil tro de har mer draget på alle damer, enn oss i 20-årene. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor er det alltid menn som skal være eldre? Gir ingen mening, siden kvinner lever lengre.

Anonymkode: 77d25...3bb

Enig med deg, men HI er kjønnsnøytral.

Skrevet

Men de gamle betaler. Og betaler godt 🥰

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For å ha nevnt det, Brad Pitt er snart 60, Leonardo Di Caprio snart 50....vil tro de har mer draget på alle damer, enn oss i 20-årene. 

Den gjennomsnittlige halvpedo/halvincel har..svært lite til felles med Brad Pitt og Leonardo. Og det norske samfunnet er ikke amerikansk, damer tjener penger på andre måter enn luksusprostitusjon og dyre skillsmisseoppgjør.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Urk..... Ingen av de nevnte er tiltrekkende på noen måte. Du kan ikke sammenligne slike med normale mennesker.

Anonymkode: ffdc6...b21

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

damer tjener penger på andre måter enn luksusprostitusjon og dyre skillsmisseoppgjør.

Nei, det gjør de ikke, ellers hadde de ikke klaget så mye på hvor lite de tjener i forhold til menn.

Anonymkode: 6589b...8c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Alle tenåringsjenter vet at eldre menn gjerne sikler på dem. Jeg forstår ikke hvorfor det skulle gi økt selvtillit å gi etter.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Den gjennomsnittlige halvpedo/halvincel har..svært lite til felles med Brad Pitt og Leonardo. Og det norske samfunnet er ikke amerikansk, damer tjener penger på andre måter enn luksusprostitusjon og dyre skillsmisseoppgjør.

Hvorfor anklager du  Angelina Jolie eller Jennifer Lawrence for å være luksusprostituerte? Er det fordi at de er kjendiser så føler du at du kan kalle de aller de styggeste tingene? Når du har det behovet for å rakke ned på andre, så har du det ikke bra med deg selv.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Urk..... Ingen av de nevnte er tiltrekkende på noen måte. Du kan ikke sammenligne slike med normale mennesker.

Anonymkode: ffdc6...b21

Men kjære deg, denne tråden er ikke om deg. De fleste tiltrekkes av de, da er det helt uinteressant at du skal fronte din personlige mening, da du er i et veldig lite mindretall..

• Liker 4
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...