AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Jeg kjøpte nettopp tran til hunden min hos dyrlegen. Den var dyr. Kan hunder ta vanlig tran fra Kiwi? tran er jo tran? Omega 3 - bare mye billigere. Anonymkode: 1a4a7...3e0
NettoppJa Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Nei, hunder skal ikke ha vanlig tran pga vitamininnhold (dyrefor er tilsatt alle vitaminer som trengs). Jeg bruker fauna lakseolje til min hund, ikke sp dyr, og praktisk pumpeflaske. Kjøper på kiwi 😉 1
Troyamin Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Som de over skriver; nei. Kjøper fra horze.no og synes ikke 289,- for 1 liter er en upris. 1
Gjest Villfisker Skrevet 8. august 2022 #5 Skrevet 8. august 2022 Nei, den drittranen fra møllers er harsk. Ingen burde bruke den. Burde ikke være lov å selge 😡 Troyamin skrev (5 minutter siden): Som de over skriver; nei. Kjøper fra horze.no og synes ikke 289,- for 1 liter er en upris. Enig. Den nydelige 11-åringen vår (familiehunden), får også kollagen for hunder morgen og kveld. Det er viktig å ta vare på slike venner, og være takknemlige for hver dag vi får sammen med dem 🥰
Maskopi Skrevet 8. august 2022 #6 Skrevet 8. august 2022 Kjøper lakseolje fra Fauna (på Kiwi) eller Brilliant (Dyrebutikk)
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #7 Skrevet 10. august 2022 Ok, takk for svar. Da vet jeg det fikk anbefalt å gi en gang pr dag. Vi gir også selfett i pulverform som vi strør på maten. Men kun en gang i uka, og bare ei t skje. Den er rå dyr. Fikk en pose av en som jobber med politihunder, og den koster 5000 Anonymkode: 1a4a7...3e0
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #8 Skrevet 10. august 2022 hvis kjæledyret får ordentlig og variert kosthold, så blir vel ikke tran "nødvendig" uansett? Anonymkode: 64f6d...9a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå