AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Alle babyer er jo forskjellige, og jeg tipper alle har ting som er forholdsvis »enkelt» med sin baby og ting som er vanskelig. Hva er dette hos dere? hos meg er baby (2mnd) enkel i form av at hun sover godt når hun er svøpt, tar smokk og flaske fint, gråter lite, legger fint på seg, trives i vogn og tålmodig på gulv. men liker ikke bæresele, gulper mye, må ha bevegelse for å sove godt på dagtid, tar ikke pupp. Anonymkode: f67c0...3f9
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Det eneste som var enkelt med min som baby, var at puppen alltid fikk slutt på gråt. Barnet hadde vel egentlig kolikk, for når vi testet med bare byssing, bæring og trøst, så var det fullt skrikorama i lange tider, av den intense typen. Skrikingen startet i det sekundet puppen forlot munnen og ville ikke gi seg. Så fort puppen kom i munnen, så var barnet stille. Alt annet var dog vanskelig, utenom at babyen syns skift/påkledning var helt greit. Anonymkode: 22945...c11
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #3 Skrevet 8. august 2022 Egentlig en enkel og grei baby, det vanskeligste var at baby kun sov 30 minutter i slengen på dagtid. Natten var fin, da, og blid og fornøyd på dagen, bare alltid våken... Anonymkode: 9b46c...993
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Det enkleste med min baby (snart åtte måneder) er at han er blid, relativt tålmodig og grei å slenge i vogn eller bæresele med på omtrent alt som finnes av aktiviteter som jeg eller storebroren er gira på. Det mest krevende er at han er fullstendig uforutsigbar søvnmessig - jeg aner aldri om han kommer til å sove en halvtime eller tre timer hverken natt eller dag, så det er vanskelig å legge planer (og få nok søvn sjøl 🤪) samt at han for øyeblikket har separasjonsangst fra H*** Kan knapt gå på do uten å ha ham på fanget 😆 Anonymkode: 3fc89...ed6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå