Gå til innhold

Ildrødt langt sår i mellom kjønnsleppene!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistenkte sopp, så har smurt med canesten i noen dager uten hell. Og jeg har hatt sopp før og det har ikke vært synlig utad annet enn litt generelt smårød og ikke minst, kløe.

Dette klør ikke, men ufattelig vondt og dusje rett på/ta på. Det er innom de innerste kjønnsleppene og er ca 3-4 cm langt, smalt og rødt. Noen ide hva det kan være? Oppsøker selvfølgelig lege i morgen, men fint hvis det er noe folk har vært borti før 😄

Har fast partner og hele forrige uke hadde vi sex hver dag (prøver og bli gravid). Han hadde vondt på penis samme dag som jeg oppdaget såret

Anonymkode: 9a65a...c25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gnagsår?

Anonymkode: 711c2...4db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gnagsår?

Anonymkode: 711c2...4db

Nei, dette er iilende smerte. Hatt gnagsår før 😆

Oppdaget nå at jeg har masse hvitt slim også, sorry deling av detaljer. Da må det vel være sopp da?  Merkelig opplegg 

Anonymkode: 9a65a...c25

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som herpes 

Anonymkode: 48e38...be1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan få lange, tynne sår som er som kutt. Grunnen er at jeg har en autoimmun hudlidelse, nemlig lichen sclerosus. Hvis du googler lidelsen, får du opp skrekkbilder, men de fleste har milde symptomer.

Du har sikkert ikke denne lidelsen, Ts, men siden det du beskriver kan være et typisk symptom og mange ikke kjenner til lichen sclerosus, velger jeg å skrive likevel. Huden min kan nemlig bli tynn og skjør i underlivet og da sprekker den opp på langs og blir til et slags langt kuttsår. 

I tillegg fikk jeg blekere hud på kjønnsleppene. Hvis man har fått flekker på kjønnsleppene med blek/hvitlig hud, er det et rimelig sikkert tegn på LS. 

Jeg smører meg med en sterk hydrokortisonkrem nedentil en gang i uken og det holder heldigvis hele lidelsen i sjakk, så nå har jeg ikke hatt symptomer på mange, mange år.

Anonymkode: fc1b7...ef0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hår dere har skjært dere på da? Utfloden trenger nødvendigvis ikke ha sammenheng med såret.

Anonymkode: 7cb81...e54

AnonymBruker
Skrevet

Ville tatt det til legen og bedt om å ta prøve av det.

Anonymkode: 2e104...c93

AnonymBruker
Skrevet

Har du bare smurt med canesten, og ikke tatt den pilla? For om så kan det godt være sopp men du trenger kraftigere behandling enn kun smøringen.

Anonymkode: 82ef4...29c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk dette av sopp.

Gikk på IVFmedikamenter og fikk det av den kremen man skal putte oppi skjeden.

Men brukte canesten og ble kvitt det. 

Anonymkode: ec1ce...887

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...