AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Jeg har en master i naturvitenskap men får ikke brukt den pga lite jobbutsikter. Jeg har jobbet litt i barnehage og funnet ut at det trivdes jeg veldig godt med,bedre enn jeg trodde. Jobber nå i en annen jobb fordi jeg tjener mye bedre der,men savner barna og mer meningsfylte dager. Vurderer seriøst å jobbe i barnehage fast men skjønner jo at som ufaglært tjener jeg dårlig. Er i en etableringsfase i livet så har hverken råd eller lyst til å studere noe særlig nå. Kanskje om 5 år eller noe men ikke nå. Gruppeoppgaver,fremføringer er jeg så ferdig med etter 5-6år på univeristetet,så måtte isåfall vært noe kurs eller kortvarig løp. Hva er beste veien for meg å gå for å kunne tjene best mulig i barnehage? Ta fagbrevet etter 5år i arbeid? Anonymkode: c6850...971
Mrs Robinson Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Arbeidsplassbasert utdannelse. Du har jobb, men tar samlingsbasert ved siden av (for å bli pedagog). Fraråder deg å forbli i barnehage, men om det er det du vil ville jeg anbefalt det 2
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Mrs Robinson skrev (9 minutter siden): Arbeidsplassbasert utdannelse. Du har jobb, men tar samlingsbasert ved siden av (for å bli pedagog). Fraråder deg å forbli i barnehage, men om det er det du vil ville jeg anbefalt det Jeg skjønner at de fleste ikke jobber barnehage livet ut og siden jeg har en annen utdanning så ser jeg ikke helt bortifra at jeg kan få brukt den en gang. Men per i dag så er det den eneste jobben jeg har sluttet i som jeg har savnet. Hva innebærer arb.plassert utdannelse,har du en lenke du kan sende? Jeg synes pedagogikk og psykologi er veldig spennende fag så tror jeg vil trives med det valget. Anonymkode: c6850...971
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Ts her,googlet og leste om det. Virker som 2022 var siste året man kan søke på det i kommuner i oslo og viken,og fristen har gått ut. Anonymkode: c6850...971
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå