AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Jeg har ingen venner som jeg har kontakt med. Har kun to voksne barn, kjæreste, og familie. Er det unormalt å leve et liv uten venner? Jeg hadde venner da jeg var ung. Jeg kan føle meg ensom i blant. Mannen er veldig mye borte. Han er enten ute å finner på noe sammen med venner eller så jobber han. Han har veldig lite tid med meg. Den tiden han har med meg går til å spise sammen, se tv og helt vanlige dagligdagse oppgaver. Synes det kan være litt trist. Jeg savner derfor gode venner. Men er det forholdet som er kjipt pga hans minimale tid til meg, eller er det virkelig vennskap som er et savn? Det er det jeg ikke vet. Andre som er eller har vært i samme situasjon? Anonymkode: 8a73e...0fe
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Vanskelig å si om det er hans manglende tid til deg eller om det er du som savner venner. Men du ser jo at han prioriterer venner og bruker tid på de så ikke så rart om du gjerne skulle gjort det samme selv. Du har jo han som første pri, mens han har jobb og venner. Har han beholdt dine venner, mens du har valgt familien. Synes du burde søke nye venner eller bli med på noe på fritiden som gjør deg mindre ensom og så føles det ikke så ille når han går ut med sine venner. Har dere ikke felles venner/vennepar? Synes ikke det er rart å ønske seg noen venner. Gjør det selv jeg. De vennene man hadde som ung har flyttet, fått egne familer, har lite til felles, vokst ifra osv, men ikke så lett å skaffe nye i voksen alder. Anonymkode: ed0b0...3dc
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vanskelig å si om det er hans manglende tid til deg eller om det er du som savner venner. Men du ser jo at han prioriterer venner og bruker tid på de så ikke så rart om du gjerne skulle gjort det samme selv. Du har jo han som første pri, mens han har jobb og venner. Har han beholdt dine venner, mens du har valgt familien. Synes du burde søke nye venner eller bli med på noe på fritiden som gjør deg mindre ensom og så føles det ikke så ille når han går ut med sine venner. Har dere ikke felles venner/vennepar? Synes ikke det er rart å ønske seg noen venner. Gjør det selv jeg. De vennene man hadde som ung har flyttet, fått egne familer, har lite til felles, vokst ifra osv, men ikke så lett å skaffe nye i voksen alder. Anonymkode: ed0b0...3dc Fins det en app for å finne venner eller et eller annet sånnt? Vet du noe om det? Jeg lurer på hvordan han vil reagere om jeg plutselig har venner. Men han må jo akseptere at jeg har også behov for vennskap. Anonymkode: 8a73e...0fe
AnonymBruker Skrevet 8. august 2022 #4 Skrevet 8. august 2022 Det gjør det faktisk 😊 Den heter Venn og fungerer litt som Tinder, bare med formål å finne venner istedenfor. Lastet den ned selv, men er for feig til å ta kontakt med noen 😅 Er visst mer sjenert enn jeg trodde. Og ja, han bør jo absolutt tåle at du har venner eller får deg nye venner. Det skal vel ikke bare være han som får lov til å henge med venner? Anonymkode: ed0b0...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå