Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #1 Skrevet 21. november 2005 Broren min har akkurat fylt 18, jeg har ikke gitt han gave fordi han har bursdag så tett opp mot jul, så jeg pleier vanligvis å kjøpe kombinert jule- og bursdagsgave. Problemet er selvfølgelig hva jeg skal finne på... Synes han bør få noe spesielt i og med at han er 18. Han er danser, og det er vel stort sett det eneste jeg kan komme på av interesser.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #2 Skrevet 21. november 2005 Broren min har akkurat fylt 18, jeg har ikke gitt han gave fordi han har bursdag så tett opp mot jul, så jeg pleier vanligvis å kjøpe kombinert jule- og bursdagsgave. Problemet er selvfølgelig hva jeg skal finne på... Synes han bør få noe spesielt i og med at han er 18. Han er danser, og det er vel stort sett det eneste jeg kan komme på av interesser. ← Skal han ut å danse ,så trenger han noe pent på seg? kul genser med skjorte?
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #3 Skrevet 21. november 2005 Han skal ikke ut å danse, men drømmen er å bli proffesjonell danser.
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2005 #4 Skrevet 21. november 2005 Tja, parfyme, vin du anbefaler, kul skjorte til å gå på byen med(18år..), dansedrakt, nye dansesko, mp3, digitalt kamera, silkeboxer, bok om dans?, startssett for nyutflyttede med servise/ kjeler/ bestikk/ stekepanne osv fra IKEA,billetter til konsert, billetter til kino? Kan noe av dette passe kanskje?
Saeria Skrevet 21. november 2005 #5 Skrevet 21. november 2005 Er det en egen butikk han handler danseutstyr i der dere bor? I såfall kunne kanskje et gaverkort der gjort seg? Litt kjedelig kanskje, men han får da hvertfall muligheten til å velge noe han trenger i forbindelse med dansen sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå