Gå til innhold

Julegave til 18-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren min har akkurat fylt 18, jeg har ikke gitt han gave fordi han har bursdag så tett opp mot jul, så jeg pleier vanligvis å kjøpe kombinert jule- og bursdagsgave. Problemet er selvfølgelig hva jeg skal finne på... Synes han bør få noe spesielt i og med at han er 18. Han er danser, og det er vel stort sett det eneste jeg kan komme på av interesser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Broren min har akkurat fylt 18, jeg har ikke gitt han gave fordi han har bursdag så tett opp mot jul, så jeg pleier vanligvis å kjøpe kombinert jule- og bursdagsgave. Problemet er selvfølgelig hva jeg skal finne på... Synes han bør få noe spesielt i og med at han er 18. Han er danser, og det er vel stort sett det eneste jeg kan komme på av interesser.

Skal han ut å danse ,så trenger han noe pent på seg? kul genser med skjorte?

Skrevet

Han skal ikke ut å danse, men drømmen er å bli proffesjonell danser.

Skrevet

Tja,

parfyme, vin du anbefaler, kul skjorte til å gå på byen med(18år..), dansedrakt, nye dansesko, mp3, digitalt kamera, silkeboxer, bok om dans?, startssett for nyutflyttede med servise/ kjeler/ bestikk/ stekepanne osv fra IKEA,billetter til konsert, billetter til kino?

Kan noe av dette passe kanskje?

Skrevet

Er det en egen butikk han handler danseutstyr i der dere bor? I såfall kunne kanskje et gaverkort der gjort seg? Litt kjedelig kanskje, men han får da hvertfall muligheten til å velge noe han trenger i forbindelse med dansen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...