Gjest forfatterina Skrevet 7. august 2022 #1 Del Skrevet 7. august 2022 Litt fjaseri fra min side I morgen blir det kanskje mer fjaseri fra meg. Eller kanskje en annen dag. Vi får se... Nå skal jeg fjase videre her inne på kg. Her har du en katt: (dette var mest for underholdningens skyld, ingen rebusgåte-løsning på denne her, nei...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forfatterina Skrevet 7. august 2022 #2 Del Skrevet 7. august 2022 Det sitter en jævla 🦍 inni maskinen min. Kanskje til og med en 🦧 Kanskje en blanding av begge deler. Og begge to har en illeluktende stank. Akkurat som et 🦨 Håper de alle sammen brenner i hjel i helvete. Bye, bye. Skal skaffe meg fyrstikker, tennvæske, og tenne på dem alle sammen. Så blir jeg endelig kvitt dem også. FOR GODT. Bye, bye. 🔥🔥🔥 🖕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forfatterina Skrevet 8. august 2022 #3 Del Skrevet 8. august 2022 I dag har rebusgåte-dagen min vært slik: , , , Så langt, så vel. Kanskje en ny oppdatering senere i dag, eller i morgen. Hei så lenge! (Å si hei på slutten er visst den svenske måten å si ha det bra på, så jeg går for den). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forfatterina Skrevet 10. august 2022 #4 Del Skrevet 10. august 2022 Nattens rebusgåtenatt... : , , Jeg tror det var det for denne gang. Nå er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå