AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #1 Skrevet 7. august 2022 Er det en viss fare for at dette kan sprekke opp? Og er det blant annet derfor man skal være forsiktig med løft? Når kan man i såfall regne med at det har grodd såpass at det ikke er fare for at det sprekker opp og blør på ny? Anonymkode: 9be42...568 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #2 Skrevet 7. august 2022 Ja, det er det. Etter 6 uker skal du kunne løfte ting som normalt, men lytt til kroppen og ikke push den for langt. Anonymkode: 99295...88b
Gjest PingPongRosadamm Skrevet 7. august 2022 #3 Skrevet 7. august 2022 Delvis derfor, ja. Sjekk Kvinnehelse_fysio på instagram.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2022 #4 Skrevet 7. august 2022 Det er vel ytterst sjelden at det sprekker direkte opp. Faren for infeksjon er vel større. Men da vil du merke rødhet, smerte og at såret er væskende. Men du kan f.eks.pådra deg brokk dersom du gjør tunge løft for tidlig. Jeg var raskt på bena etter mitt første keisersnitt, og glemte meg bort noen ganger fordi formen var så bra. Løftet tunge bæreposer fra butikken og kom plutselig på at jeg ikke skulle gjøre det. Heldigvis grodde alt som det skulle, men ved keisersnitt nr.2 tok jeg ingen sjanser. Anonymkode: fc425...693
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå